پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 

 

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 

درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
” استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است” (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 

مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و …. می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع تکنولوژی اطلاعات…

  • دانلود تحقیق موفقیت شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق موفقیت شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی موفقیت شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • نقش سیستم بانکی جدید در بازارهای پولی و مالی ایران

    نقش سیستم بانکی جدید در بازارهای پولی و مالی ایران بازنگری قوانین بانکی اصلاح نظام بانکی کشور بازارهای پولی و مالی ایران دانلود مقالات رشته اقتصاد نقش سیستم بانکی جدید در بازارهای پولی و مالی ایران دانلود مقالات اقتصاد رفتن…

  • پاورپوینت زنجیره ی ارزش

    پاورپوینت زنجیره ی ارزش دانلود پاورپوینت زنجیره ی ارزش پاورپوینت تحقیق زنجیره ی ارزش پاورپوینت انواع زنجیره ی ارزش پاورپوینت زنجیره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زنجیره ی ارزش جهت رشته گوناگون در قالب 37 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت بررسی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی

    پاورپوینت بررسی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی چالشهای حقوقی پرداخت بین المللی از طریق حواله های ارزی مفهوم حواله مفهوم…

  • پایان نامه تحلیل رفتار متقابل و مفهوم نوازش در آن

    پایان نامه تحلیل رفتار متقابل و مفهوم نوازش در آن انواع نوازش راه هاي به دست آوردن نوازش تحلیل رفتار متقابل به زبان ساده انواع نوازش در تحلیل رفتار متقابل نوازش كلامي در مقابل غيركلامي ایان نامه نوازش در تحلیل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید به زندگی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید به زندگی 50 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری امید به زندگی ادبیات نظری امید به زندگی چارچوب نظری امید به زندگی فصل دوم پایان نامه امید به زندگی دانلود مبانی نظری امید به…

  • پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی

    پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم موقعیت یاب جهانی جهت رشته جغرافیا در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ماهواره های…

  • ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت از قربانیان آن 

    ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از خشونت علیه زنان و حمایت از قربانیان آن  کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی زوجین 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی زوجین 35 صفحه فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی زوجین مبانی نظری الگوی ارتباطی زوجین پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی زوجین پیشینه داخلی الگوی ارتباطی زوجین پیشینه خارجی الگوی ارتباطی زوجین پیشینه پژوهش الگوی…

  • دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه

    دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه پاورپوینت مبدا اولیه یونجه پاورپوینت خواص یونجه پاورپوینت یونجه خشک پاورپوینت کاشت یونجه پاورپوینت برداشت یونجه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبدا اولیه یونجه  جهت رشته کشاورزی در قالب 18 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟

    دانلود پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟ پاورپوینت منبع آب یا مخزن آب چیست؟ پاورپوینت منابع آب ایران پاورپوینت در مورد منابع آب دانلود پاورپوینت منابع آب ایران پاورپوینت مدیریت منابع آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منبع…

  • پاورپوینت آموزشی شبیه سازی

    پاورپوینت آموزشی شبیه سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی شبیه سازی جهت رشته گوناگون در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شبیه‌سازی یا همانندسازی یا…

  • پاورپوینت نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان

    پاورپوینت نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان پاورپوینت، بازی، رشد، خلاقیت، رفتن به سایت اصلی مقدمه: اکنون، ثابت شده است که تعلیم‌وتربیت کودکان (پداگوژی) به مجموعه‌ای از پندواندرزهای خشک‌وخالی و یا نظرات پراکنده و ناهمگون گفته نمی‌شود؛ بلکه به عنوان…

  • پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

    پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی استراتژی های ورود در حوزه تجارت بین الملل نقش…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل چهارم علوم هشتم - دستگاه عصبی در یک نگاه

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل چهارم علوم هشتم - دستگاه عصبی در یک نگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل چهارم علوم هشتم - دستگاه عصبی در یک نگاه به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب…

  • پاورپوینت نظارت و کنترل در سازمان

    پاورپوینت نظارت و کنترل در سازمان پاورپوینت نظارت و کنترل در سازمان نظارت و کنترل در سازمان تحقیق نظارت و کنترل در سازمان اهميت و ضرورت كنترل تعريف كنترل فرايند كنترل انواع كنترل كنترل پيشگير يا مقدماتي كنترل همگام كنترل…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر ادراک مصرف کننده از آسیب های اخلاقی و ادراک مشتری از هزینه های جستجوی اطلاعات بر ارزش درک شده، قصد خرید مجدد و قصد خرید مجدد آنل

    پرسشنامه بررسی تاثیر ادراک مصرف کننده از آسیب های اخلاقی و ادراک مشتری از هزینه های جستجوی اطلاعات بر ارزش درک شده، قصد خرید مجدد و قصد خرید مجدد آنل پرسشنامه ادراک مشتری از آسیب های اخلاقی پرسشنامه ارزش های…

  • ارزیابی قراردادهای نفتی از نگاه استخراج صیانتی و ازدیاد برداشت

    ارزیابی قراردادهای نفتی از نگاه استخراج صیانتی و ازدیاد برداشت تولید صیانتی تولید صیانتی نفت قراردادهای نفتی ارزش اقتصادی مخازن ازدیاد برداشت از مخازن ازدیاد برداشت از مخازن نفتی ازدیاد برداشت نفت چیست ازدیاد برداشت از مخازن نفت سنگین ازدیاد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست مبانی نظری سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست ادبیات و مبانی نظری سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست پیشینه تحقیق سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌ زیست دانلود پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل يازده

    پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل يازده پاورپوینت ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل يازده دانلود پاورپوینت ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل يازده پاورپوینت درباره ساخت سیستم های اطلاعاتی فصل يازده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم…

  • مبانی نظری ارزیابی مقایسه ای وقف و حبس در حقوق ایران

    مبانی نظری ارزیابی مقایسه ای وقف و حبس در حقوق ایران نسبت میان حبس و وقف شباهتهای وقف و حبس تفاوت های وقف و حبس حبس در حقوق ایران وقف در حقوق ایران وقف و حبس در حقوق ایران مبانی…

  • پروپوزال ارائه روشی تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد و کارایی شرکت های گاز

    پروپوزال ارائه روشی تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد و کارایی شرکت های گاز ارزیابی عملکرد شهرکهای صنعتی ارزیابی عملکرد سازمانی چیست ارزیابی عملکرد سازمان چیست ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی پروپوزال…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت مبانی نظری مدیر و مدیریت دانلود مبانی نظری مدیر و مدیریت دانلود پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت پیشینه تحقیق مدیر و مدیریت ادبیات نظری مدیر و مدیریت فصل دوم پایان نامه مدیر…

  • پاورپوینت در مورد خون و لنف

    پاورپوینت در مورد خون و لنف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خون و لنف جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خون…

  • پاورپوینت بررسی داروهای ضد افسردگی

    پاورپوینت بررسی داروهای ضد افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی دارو های ضد افسردگی جهت رشته روانشناسی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     داروهای ضد افسردگی به…

  • پاورپوینت داراییها و شیوه تعیین ارزش آنها (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری)

    پاورپوینت داراییها و شیوه تعیین ارزش آنها (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری) دانلود پاورپوینت داراییها و شیوه تعیین ارزش آنها تعیین مجدد ارزش دارایی ها معیار سنجش اقلام ورودی بهای تمام شده تاریخی نقاط ضعف بهای تمام شده تاریخی…

  • پاورپوینت افزايش ظرفيت در فيبر نوری تك مدی

    پاورپوینت افزايش ظرفيت در فيبر نوری تك مدی پاورپوینت اجزای فیبر نوری پاورپوینت فیبر نوری در مخابرات پاورپوینت انواع فیبر نوری پاورپوینت ساخت فیبر نوری پاورپوینت کاربرد فیبر نوری در روشنایی پاورپوینت مزایای فیبر نوری رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بررسی عوامل و انواع الگوهای سبک های فرزندپروری و سازگاری

    بررسی عوامل و انواع الگوهای سبک های فرزندپروری و سازگاری الگوهای سبک های فرزندپروری الگوهای سازگاری انواع الگوهای سبک های فرزندپروری انواع الگوهای سازگاری نظریه های سبک های فرزندپروری نظریه های سازگاری پایان نامه سازگاری پایان نامه سبک های فرزندپروری…

  • پاورپوینت کتاب و درس سيستمهای اطلاعات مديريت

    پاورپوینت کتاب و درس سيستمهای اطلاعات مديريت پاورپوینت نمونه سیستم اطلاعات مدیریت پاورپوینت مقاله سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت انواع سیستم های اطلاعاتی مدیریت ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینتکتاب و درس سيستمهای…

  • پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت

    پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت 8 فصل کامل کتاب حسابداری مدیریت در 73 اسلاید فابل ویرایش مناسب اساتید و برای ارائه دانشجو در طول ترم   فصل…

  • دانلود پاورپوینت مسمومیت

    دانلود پاورپوینت مسمومیت پاورپوینت در رابطه با مسمومیت پاورپوینت کمک های اولیه مسمومیت پاورپوینت همه چیز در مورد مسمومیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسمومیت جهت رشته پزشکی در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی مبانی نظری عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی پیشینه داخلی عمل جراحی زیبایی پیشینه خارجی عمل جراحی زیبایی پیشینه پژوهش عمل…

  • دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص

    دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص کلمات کلیدی : دانلوداحداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی 1 و 2 - 65 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : احداث ساختمان مسكوني - گزارش کارآموزی…

  • پاورپوینت آشنایی با مبحث بایوس

    پاورپوینت آشنایی با مبحث بایوس پاورپوینت بایوس چیست علم فردا پاورپوینت رمز بایوس چیست پاورپوینت خرابی بایوس پاورپوینت انواع بایوس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مبحث بایوس جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 20 اسلاید و با…