پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 19 مطالعات اجتماعی هشتم - بخش1 - منطقه جنوب غربی آسیا

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 19 مطالعات اجتماعی هشتم - بخش1 - منطقه جنوب غربی آسیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 19 مطالعات اجتماعی هشتم - بخش1 - منطقه جنوب غربی آسیا به دانش آموزان کلاس هشتم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودپنداره 87 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودپنداره 87 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره پیشینه داخلی خودپنداره پیشینه خارجی خودپنداره پیشینه پژوهش خودپنداره پیشینه نظری خودپنداره ادبیات نظری خودپنداره…

  • دانلود پاورپوینت نمای خشک جهت

    دانلود پاورپوینت نمای خشک جهت دانلود پاورپوینت نمای خشک پاورپوینت درمورد نمای خشک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمای خشک جهت رشته معماری در 52 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت انواع بیونیک و ساختار آن

    پاورپوینت انواع بیونیک و ساختار آن پاورپوینت تاریخ علم بیونیک پاورپوینت مقاله بیونیک پاورپوینت سازه های معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک و الهام از طبیعت پاورپوینت بیودیزاین و معماری بیونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع بیونیک و ساختار آن جهت…

  • بررسی ژئولوژی و مورفوتکتونیک حوضه بجنورد

    بررسی ژئولوژی و مورفوتکتونیک حوضه بجنورد مورفوتکتونیک منطقه بجنورد زمین شناسی حوضه بجنورد فعالیت تکتونیکی در کپه داغ قابلیتهای لرزه خیزی حوضه بجنورد تحول ساختمانی و چینه شناسی بجنورد بررسی ژئولوژی و مورفوتکتونیک حوضه بجنورد دانلود پایان نامه رشته جغرافیا…

  • دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی

    دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی دانلود سوالات تخصصی و عمومی اموزگار ابتدایی رفتن به سایت اصلی شامل سوالات با پاسخنامه سوالات عمومی استخدامی سوالات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی اصل سوالات عمومی و استخدامی سال84 اصل سوالات عمومی و…

  • ارزیابی احکام و قواعد داوری در ایران

    ارزیابی احکام و قواعد داوری در ایران نهاد داوری در ایران داوری درحقوق ایران رابطه‌ دادگاه و داوری احکام و قواعد داوری در ایران بررسی نهاد داوری در ایران دخالت دادگاهها در داوری دخالت دادگاهها در رسیدگیهای داوری دخالت دادگاهها…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان

    پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان پروپوزال مدیریت استعداد مدل مفهومی مدیریت استعداد پروپوزال تعهد سازمانی کارکنان ناجا رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی بکارگیری مدیریت استعداد در بین کارکنان ناجا پروپوزال تاثیر مدیریت…

  • پاورپوینت کتو اسیدوز دیابتی

    پاورپوینت کتو اسیدوز دیابتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتو اسیدوز دیابتی  جهت رشته ی پزشکی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx  به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       دیابت شایع ترین…

  • دانلود پاورپوینت هفدهم ربیع الاول

    دانلود پاورپوینت هفدهم ربیع الاول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هفدهم ربیع الاول جهت رشته معارف در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ماه ربیع الاول همان گونه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس مربع های شگفت انگیز یا سودو کو ریاضی اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس مربع های شگفت انگیز یا سودو کو ریاضی اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس مربع های شگفت انگیز یا سودو کو ریاضی اول ابتدایی به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 14 اسلاید…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 2 مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین ادبیات نظری مدیریت زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه…

  • پاورپوینت برنامه ریزی تحصیلی

    پاورپوینت برنامه ریزی تحصیلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تحصیلی جهت رشته مدیریت در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش           اگر دانش آموزان…

  • پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم‌ افزار‌های حساس به امنیت

    پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم‌ افزار‌های حساس به امنیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم‌ افزار‌های حساس به امنیت جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 14 اسلايد و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت تصمیم گیری عملی

    دانلود پاورپوینت تصمیم گیری عملی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصمیم گیری عملی جهت رشته مدیریت در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هر انسان یا مدیری درجریانات…

  • پرسشنامه طرحواره های ناسازگار اولیه یانگ فرم کوتاه

    پرسشنامه طرحواره های ناسازگار اولیه یانگ فرم کوتاه کلمات کلیدی : پرسشنامه طرحواره های یانگ پرسشنامه طرحواره های یانگ فرم کوتاه پرسشنامه طرحواره های ناسازگار یانگ دانلود پرسشنامه طرحواره های یانگ پرسشنامه ذهنیت های طرحواره ای یانگ پرسشنامه طرحواره های…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی

    پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات برنامه وفاداری، رضایتمندی و وفاداری برای برنامه های وفاداری در بانک کشاورزی پرسشنامه کیفیت خدمات برنامه وفاداری پرسشنامه رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانک پرسشنامه برنامه های وفاداری در بانک رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت بازسازی و مقاوم سازی پس از زلزله

    پاورپوینت بازسازی و مقاوم سازی پس از زلزله پاورپوینت بازسازی بم پس از زلزله پاورپوینت بازسازی بم بعد از زلزله دانلود پاورپوینت بازسازی و مقاوم سازی پس از زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازسازی و مقاوم سازی پس…

  • اصول اخلاقی معاصر در روزنامه نگاری و بررسی نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی

    اصول اخلاقی معاصر در روزنامه نگاری و بررسی نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی اخلاق رسانه ای اصول اخلاقی روزنامه نگاری جرایم مطبوعاتی و رسانه ای نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رسانه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پیاده سازی سیستم های سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پیاده سازی سیستم های سازمانی مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی دانلود مبانی نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی پیشینه پیاده سازی سیستم های سازمانی ادبیات نظری پیاده سازی سیستم های سازمانی فصل دوم…

  • دانلود پاورپوینت آموزش شبیه سازی با arena

    دانلود پاورپوینت آموزش شبیه سازی با arena پاورپوینت آموزش شبیه سازی با ارنا پاورپوینت شبیه سازی با ارنا پاورپوینت آموزش شبیه سازی با arena رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش شبیه سازی با arena جهت رشته صنایع در قالب…

  • پاورپوینت روش تحقیق و مقاله نویسی

    پاورپوینت روش تحقیق و مقاله نویسی پاورپوینت روش تحقیق پاورپوینت مقاله نویسی دانلود پاورپوینت روش تحقیق و مقاله نویسی پاورپوینت اصول مقاله نویسی پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت در مورد مقاله نویسی دانلود پاورپوینت مقاله نویسی پاورپوینت کارگاه مقاله نویسی…

  • پاورپوینت زهکشی و شناخت آن

    پاورپوینت زهکشی و شناخت آن دانلود پاورپوینت زهکشی و شناخت آن پاورپوینت آموزش زهکشی و شناخت آن پاورپوینت زهکشی و شناخت آن در کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زهکشی و شناخت آن جهت رشته گوناگون در قالب 21…

  • راهکارهای پیشگیری از بزه دیدگی زنان

    راهکارهای پیشگیری از بزه دیدگی زنان کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان بررسی عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر برآن…

  • پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

    پاورپوینت کسب و کار اینترنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی جهت رشته ی کارآفرینی در قالب 154 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف…

  • پاورپوینت مراقبت از مو، دهان و دندان

    پاورپوینت مراقبت از مو، دهان و دندان پاورپوینت ساختمان مو پاورپوینت موی سر پاورپوینت ریزش مو پاورپوینت انواع دندان پاورپوینت تحقیق درباره ی دندان پاورپوینت دندان عقل پاورپوینت بهداشت دهان و دندان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراقبت از…

  • دانلود پاورپوینت تئوری گراندد کاربرد آن

    دانلود پاورپوینت تئوری گراندد کاربرد آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری گراندد چیست و چه کاربردی دارد جهت رشته مدیریت در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود تحقیق در مورد دلبستگی در بزرگسالان docx

    دانلود تحقیق در مورد دلبستگی در بزرگسالان docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دلبستگی در بزرگسالان با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی معلمان زن 85 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی معلمان زن 85 صفحه فصل دوم پایان نامه افسردگی معلمان زن مبانی نظری افسردگی معلمان زن پیشینه تحقیق افسردگی معلمان زن پیشینه داخلی افسردگی معلمان زن پیشینه خارجی افسردگی معلمان زن پیشینه پژوهش افسردگی…

  • پاورپوینت مهندسی ارزش

    پاورپوینت مهندسی ارزش پاورپوینت مهندسی ارزش مهندسی ارزش تعریف مهندسی ارزش سیر تاریخی مهندسی ارزش تحلیل ارزش مبتكر و بنیانگذار مهندسی ارزش نقاط عطف درمهندسی ارزش برنامه کاری مهندسی ارزش روش های مورد استفاده درمهندسی ارزش تعاریف و توصیف های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3 مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین ادبیات نظری مدیریت زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه…

  • دانلود پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی کلاس ششم

    دانلود پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی کلاس ششم پاورپوینت هدیه های آسمانی ششم پاورپوینت درس هدیه های آسمانی ششم ابتدایی پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی دانلود پاورپوینت درس یازدهم هدیه های آسمانی کلاس ششم رفتن به سايت اصلي…

  • بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی از نگاه معلمین تهرانی

    بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی از نگاه معلمین تهرانی مدیریت ریسک روابط انسانی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی ریسك پذیری مدیران در مدارس بررسی تاثیر مدیریت ریسک بر روابط انسانی از نگاه معلمین تهرانی دانلود پایان نامه…

  • دانلود تحقیق در مورد اضطراب و رویکردهای نظری به آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد اضطراب و رویکردهای نظری به آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اضطراب و رویکردهای نظری به آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت درباره Art deco

    پاورپوینت درباره Art deco رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره Art deco جهت رشته ی معماری در قالب 154 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       Art deco  نامی…