مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط 27 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط 27 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه کیفیت ارتباط
مبانی نظری کیفیت ارتباط
پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط
پیشینه داخلی کیفیت ارتباط
پیشینه خارجی کیفیت ارتباط
پیشینه پژوهش کیفیت ارتباط
پیشینه نظری کیفیت ارتباط
ادبیات نظری کیفیت ارتباط
چارچوب نظری کیفیت ارتباطاین نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری کیفیت ارتباط تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق کیفیت ارتباط در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری کیفیت ارتباط تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق کیفیت ارتباط در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

مقدمه مبانی نظری تحقیق کیفیت ارتباط :

مفهوم کیفیت ارتباط

 

تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری

هنینگ تورائو و لی (1997) پیشنهاد داد که RQ نشان دهنده‌ی ارتباط بین مشتری و مؤسسه است، و این ارتباط به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. لی و کیم (2009) اشاره کردند که RQ تعامل کیفیت بین مؤسسه و مشتری است و می‌تواند به گسترش ارتباطات بلندمدت کمک کند. کراسبی و همکاران (1990) دریافتند هنگامی که پرسنل فروش بر RQ تأکید می‌کنند، می‌توانند عدم امنیت و عدم اطمینان تجربه شده توسط مشتری را کاهش دهند. بدین صورت این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مشتری و اطمینان در عملکرد آتی پرسنل فروش شده، و بر تعاملات مشتری در آینده اثر خواهد گذاشت.کومار و همکاران (1995) پیشنهاد دادند که RQ اعتماد، تعهد، کشمکش، توقعات پیوستگی، و تمایل به سرمایه‌گذاری مشتری را بازتاب می‌دهد. اسمیت (1998) پیشنهاد داد که عوامل مختلفی به RQ کمک می‌کنند. ارتباط بین مشتری و شرکت 47 ارتباط مثبتی با قدرت رضایت و انتظارات دوجانبه در هردو طرف دارد. گاربارینو و جانسون (2009) اشاره کردند که RQ شامل رضایت، اعتماد و تعهد، جنبه‌هایی است که اثر مثبتی بر تعاملات آتی مشتری دارند. 

 

 

 

اندازه گیری کیفیت ارتباط 

RQ شاخص مهمی برای ارزیابی قدرت ارتباط بین عرضه کننده و مشتری است. محققان بسیاری بر این باورند که اعتماد، رضایت و تعهد مشتری عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. برای مثال، کراسبی و همکاران (1990) و تم و وونگ (2011) پیشنهاد کردند که رضایت و اعتماد جنبه‌های کلیدی از RQ هستند؛ مور و اسپکمان (1996)، مورگان و هانت (1994) و سانچز گارسیا و همکاران (2007) اشاره کردند که اعتماد و تعهد عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. چاکرابارتی و همکاران (2007)، گاربارینو و جانسون (2009)، ایونس (2004)، دوبیسی (2006) و اسمیت (1998) نتیجه گرفتند که RQ با رضایت، اعتماد و تعهد شکل می‌گیرد. بنابراین، این مطالعه سه آیتم بالا را برای سنجش RQ یکپارچه می‌کند. بخش‌های زیر این عوامل را با جزییات بیشتر تشریح می‌کنند. 

 

 

 

اعتماد بدین معناست که مشتریان باور دارند پرسنل فروش به آنها سود و خدمت بلند مدت می‌رسانند (کروسبی و همکاران، 1990). دانی و کنون (1997) اشاره کردند که اعتماد شهرت و سطح مراقبت نشان داده شده توسط طرف مقابل است که توسط تصمیم گیرنده در هدف مورد اعتماد تشخیص داده شده و شامل شهرت هدف و مراقب فیزیولوژیکی می‌باشد. گاربارینو و جانسون (2009) براین تفکر هستند که اعتماد، اطمینان مشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان خدمت ارایه شده توسط سازمان است. لی و کیم (2009) اندیشیدند که اعتماد سطحی از اطمینان و تمایل در فکر یک مشتری است. یعنی اعتماد مشتری به اطمینان و تمایل به تعامل با یک شرکت بستگی دارد و چنین تمایلی ریشه در قابلیت اطمینان، یکپارچگی و صداقت شرکت دارد (مورمان و همکاران 1993). 

 

 

 

رضایت مشتری به معنای رضایت مشتری طی یا پس از خرید یک محصول یا خدمت، تعامل با پرسنل خدمت‌گذار و کل تجریه ارایه شده توسط شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر است (سلنس 1993). وستبروک (1980) اشاره کرد که رضایت یک فرایند تشخیص و ارزیابی است که در آن مشتریان تجربه‌های حقیقی خود را با انتظارات پیشین خود مقایسه می‌کنند. اگر محصولی این انتظارات یا بیشتر از آن را برآورده کند، مشتری احساس رضایت می‌کند. بیردن و تیل (1983) و اولیور و همکاران (1997) اندیشیدند که رضایت مشتری به معنای سطح دوست داشتن یا نداشتن پس از مصرف است، که حالتی کاملاً مبتنی بر تجربه است. بنابراین، رضایت کلی مشتری یک عامل تعیین کننده کلیدی RQ است. تعهد مشتری برای حفظ ارتباط با طرف مقابل بسیار مهم است. تعهد به ارتباط از سمت هر دو شریک یک عامل کلیدی برای موفقیت RQ در طولانی‌ مدت است و به بهبود مزایای بلندمدت کمک می‌کند (مورگان و هانت 1994). مورمان و همکاران (1993) و گودمان و دیون (2011) بر این اندیشه‌اند که تعهد هنگامی رخ می‌دهد که یکی از شرکا می‌خواهد به ارتباط ادامه داده و آن را تقویت کند. اندرسون و ویتز (1991) پیشنهاد کردند که تعهد شامل تمایل به توسعه یک رابطه پایدار، تمایل به از خودگذشتگی‌های کوتاه مدت برای ارتباط با دوام و داشتن اطمینان از پایداری رابطه است. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری کیفیت ارتباط

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-3- کیفیت ارتباط    3
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    3
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    5
2-3-3-1- ميزان خريد    5
2-3-3-2- ارتباط مستمر    6
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     6
2-3-4- انواع مشتری    8
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    8
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    10
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    10
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    11
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    12

 

پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط

 

منابع
 

 

 

 

  • گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی در شرکت طراح سرو سیستم

    گزارش کارآموزی رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی در شرکت طراح سرو سیستم دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر دانلود کارآموزی کامپیوتر دانلود گزارش کارآموزی در شرکت طراح سرو سیستم دانلود کارآموزی در شرکت طراح سرو سیستم دانلود گزارش…

  • پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت

    پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوينت سیستم های اطلاعات پاورپوينت سیستم های مدیریت پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوينت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوينت سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوينت در مورد سیستم های اطلاعات مدیریت رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 59 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 59 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد مبانی نظری مدیریت عملکرد پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد پیشینه داخلی مدیریت عملکرد پیشینه خارجی مدیریت عملکرد پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد پیشینه نظری…

  • تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن

    تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن مكانیسم‌های واكنش پوشش فسفات در فلزات شتاب دهنده ها عناصر شیمیایی تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن دانلود پایان نامه پوشش فسفات…

  • مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک و مواد با عنوان تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی

    مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک و مواد با عنوان تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده مقالات ترجمه شده مقاله…

  • تحلیل پوششی داده ها با VRS

    تحلیل پوششی داده ها با VRS تحلیل حساسیت دانلود پایان نامه تحلیل پوششی داده ها با بازده به مقیاس متغیر تحلیل پوششی داده ها مدل بسط داده شده ی تحلیل پوششی داده ها دانلود پایان نامه رشته ریاضی دانلود پایان…

  • پاورپوینت مبانی ارتباطات و شبکه

    پاورپوینت مبانی ارتباطات و شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی ارتباطات و شبکه جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت معرفی چند برج شگفت انگیز و سبز دنیا

    پاورپوینت معرفی چند برج شگفت انگیز و سبز دنیا پاورپوینت نمونه معماری سبز در جهان پاورپوینت نمونه های معماری سبز پاورپوینت ساختمان های سبز پاورپوینت اهداف ساختمان های سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی چند برج شگفت انگیز…

  • دانلود پاورپوینت استفاده از اعداد در معماری

    دانلود پاورپوینت استفاده از اعداد در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استفاده از اعداد در معماری جهت رشته معماری در 65 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیشتر…

  • نظریه های مربوط به سازگاری و بررسی انواع سازگاری

    نظریه های مربوط به سازگاری و بررسی انواع سازگاری نظریه های مربوط به سازگاری نظریه سیستم های پیچیده سازگار نظریه های سازگاری تحصیلی نظریه های سازگاری شغلی نظریه های سازگاری اجتماعی pdf رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق…

  • قلمرو و محدودیتهای موضوعی قسم در دعاوی مدنی

    قلمرو و محدودیتهای موضوعی قسم در دعاوی مدنی ادله اثبات دعوی ادله قانونی احصاء سوگند در اثبات دعوی قلمرو موضوعی قسم در دعاوی مدنی محدودیتهای موضوعی قسم در دعاوی مدنی اتیان سوگند در دادگاه سوگند استظهاری سوگند تکمیلی سوگند در…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی

    دانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی پاورپوینت مشکلات رفتاری و بهبودبخشی آنها پاورپوینت روانشناسی شخصیت پاورپوینت روانشناسی عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی بهبود بخشی جهت رشته روانشناسی  در قالب 26 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند

    پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پارک ملی دریایی نایبند جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • حسابداری دولتی

    حسابداری دولتی اسناد مالی حسابداری دولتی عملیات حسابداری اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه داری دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دولتی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته حسابداری با عنوان حسابداری دولتی…

  • پاورپوینت ایدز در کودکان

    پاورپوینت ایدز در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایدز در کودکان جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در قرن اخیر…

  • پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرایند تصمیم گیری

    پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع فرایند تصمیم گیری پاورپوینت فرایند تصمیم گیری پاورپوینت فصل یازدهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال…

  • پاورپوینت بهينه سازی الگوریتمهای اجتماع مورچگان

    پاورپوینت بهينه سازی الگوریتمهای اجتماع مورچگان پاورپوینت الگوریتم کلونی مورچگان پاورپوینت در مورد الگوریتم مورچگان پاورپوینت الگوریتم کلونی مورچه ها الگوریتم کلونی مورچه ها ppt دانلود پاورپوینت الگوریتم کلونی مورچه پاورپوینت در مورد الگوریتم کلونی مورچه ها پاورپوینت بهينه سازی…

  • پاورپوینت ثبت سرطان بر مبنای پاتولوژی

    پاورپوینت ثبت سرطان بر مبنای پاتولوژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ثبت سرطان بر مبنای پاتولوژی جهت رشته ی پزشکی در قالب 51 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • انواع تفکر سازنده و بررسی نظریه های آن

    انواع تفکر سازنده و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : انواع تفکر سازنده نظریه های تفکر سازنده تعریف نظری تفکر سازنده تعریف عملیاتی تفکر سازنده تحقیق کامل در مورد تفکر سازنده رفتن به سایت اصلی تفکر سازنده یک متغیر…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش زنجیره تامین

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش زنجیره تامین کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش فصل…

  • پاورپوینت کاربردهای روان شناسی در ورزش

    پاورپوینت کاربردهای روان شناسی در ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربردهای روان شناسی در ورزش جهت رشته تربیت بدنی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مزاياي…

  • پرسشنامه رابطه خویشتن شناسی مدیران و سلامت سازمانی

    پرسشنامه رابطه خویشتن شناسی مدیران و سلامت سازمانی پرسشنامه خویشتن شناسی مدیران پرسشنامه خویشتن شناسی مدیران بازرگانی پرسشنامه سلامت سازمانی دانلود پرسشنامه سلامت سازمانی پرسشنامه خویشتن­شناسی پرسشنامه خویشتن ­شناسی دانلود پرسشنامه خویشتن شناسی مدیران رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته…

  • پاورپوینت مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و چالش هاي اساسي مديران در كسب وكار آينده

    پاورپوینت مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و چالش هاي اساسي مديران در كسب وكار آينده کلمات کلیدی : پاورپوینت مديريت سيستم هاي اطلاعاتي و چالش هاي اساسي مديران در كسب وكار آينده مديريت سیستم اطلاعاتی مدل سوليوان بدره ي سيستمهاي اطلاعاتي…

  • پاورپوينت آسیبهای ناشی از گرما و سرما

    پاورپوينت آسیبهای ناشی از گرما و سرما پاورپوينت آسیبهای ناشی از گرما پاورپوينت آسیبهای ناشی از سرما پاورپوینت در موردت آسیب های ناشی از گرما پاورپوینت در موردت آسیب های ناشی از سرما پاورپوینت آسیبهای گرما پاورپوینت آسیب های سرما…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگی ها و نظریه های شخصیت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگی ها و نظریه های شخصیت مبانی نظری ویژگی های شخصیت دانلود مبانی نظری ویژگی های شخصیت پیشینه تحقیق ویژگی های شخصیت ادبیات نظری ویژگی های شخصیت فصل دوم پایان نامه ویژگی های شخصیت مبانی…

  • پرسشنامه افسردگی بک برای دانش آموزان 13 سوالی word

    پرسشنامه افسردگی بک برای دانش آموزان 13 سوالی word کلمات کلیدی : پرسشنامه افسردگی بک پرسشنامه افسردگی بک doc پرسشنامه افسردگی دانش آموزان پرسشنامه افسردگی بک ویرایش دوم دانلود پرسشنامه افسردگی بک فایل ورد پرسشنامه افسردگی بک 13 سوالی word…

  • الگوهای ارتباطی زوجین و بررسی نظریه های ارتباط

    الگوهای ارتباطی زوجین و بررسی نظریه های ارتباط نظریه تبادلی برن تئوری های ارتباط الگوهای ارتباطی زوجین نظریه ارتباطی واتزلاویک نظریه ارتباطی سالیوان نظریه شفلن و بردویستل نظریه یادگیری اجتماعی بندورا. رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق الگوهای…

  • دانلود پاورپوینت پایان نامه بررسی رفتار ناپايداری استاتيکی غيرخطی سكوهای خودبالابر تحت اثر  Punch Through در شرايط عمليات پيش بارگذاری

    دانلود پاورپوینت پایان نامه بررسی رفتار ناپايداری استاتيکی غيرخطی سكوهای خودبالابر تحت اثر  Punch Through در شرايط عمليات پيش بارگذاری پاورپوینت عمليات پيش بارگذاری پاورپوینت سكوهای خودبالابر پاورپوینت اثر  Punch Through پاورپوینت رفتار ناپايداری استاتيکی غيرخطی پاورپوینت رفتار ناپايداری استاتيکی غيرخطی…

  • مبانی نظری عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها

    مبانی نظری عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها مبانی نظری ERP مراحل پیاده سازی erp مبانی نظری پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده…

  • نقش سازمانهای مردم نهاد در حفاظت و پشتیبانی از قواعد زیست محیطی در حقوق ایران

    نقش سازمانهای مردم نهاد در حفاظت و پشتیبانی از قواعد زیست محیطی در حقوق ایران قواعد زیست محیطی سازمانهای مردم نهاد هنجارهای زیست محیطی سازمان های غیردولتی زیست محیطی ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته محیط زیست نقش سازمانهای…

  • دانلود پاورپوینت آموزش عکاسی

    دانلود پاورپوینت آموزش عکاسی پاورپوینت آموزش عکاسی مقدماتی پاورپوینت آموزش عکاسی با موبایل دانلود پاورپوینت آموزش عکاسی پاورپوینت برای آموزش عکاسی پاورپوینت آموزش عکاسی خبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش عکاسی جهت رشته عکاسی در 12 اسلاید و…

  • پرسشنامه تعیین ارتباط بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات

    پرسشنامه تعیین ارتباط بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه کیفیت خدمات پرسشنامه عوامل بازاریابی داخلی پرسشنامه رابطه عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعیین ارتباط بین عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی غرور

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی غرور فصل دوم پایان نامه غرور مبانی نظری غرور پیشینه تحقیق غرور پیشینه داخلی غرور پیشینه خارجی غرور پیشینه پژوهش غرور پیشینه نظری غرور ادبیات نظری غرور چارچوب نظری غرور رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری مدیریت دانش

    مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش ادبیات و مبانی نظری مدیریت دانش…

  • پاورپوينت نوشيدني هاي غير الکلی

    پاورپوينت نوشيدني هاي غير الکلی پاورپوينت نوشيدنی هاي غير الکلی دانلود پاورپوينت درمورد نوشيدنی های غير الکلی پاورپوينت درمورد نوشيدنی های غير الکلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نوشيدنی های غير الکلی در قالب 20 سلايد جهت رشته زيست با فرمت  pptx…