مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع چهاردهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

سیر تحول فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
در طی چند سال اخیر، ئمتعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری اطلاعات، سیستم های CRM نیز روزبه روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های جدید تر و متنوع تری شده اند. این موج از آنجا آغاز گردید که در اواخر دهه 1980 میلادی به تدریج فراگیرشدن سیستم های، برخی شرکت های نرم افزاری که به ارایه محصولات کاربردی سازمان ها (سیستم های برنامه ریزی تولید، اتوماسیون اداری و…) می پرداختند، به فکر خودکارسازی فرآیندهای مربوط به ارتباط با مشتریان افتاده و در این زمینه و بخش های مربوط به آن (بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی) نسبت به ارایه یک راه حل نرم افزاری اقدام کنند(ناظمی، گرجی ،1391).در نمونه ها و نسل های اولیه این نرم افزارها، به استانداردسازی و خودکارکردن بخشی از فرآیندهای کاری در خصوص فروش و خدمات و پشتیبانی پرداخته بود. از جمله معروف ترین سیستم های نرم افزاری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، می توان به سبیل  و کایفای  اشاره نمود.

 

 

رفته رفته نرم افزارهای مذکور در بازار کارایی خود را ثابت کردند که نتیجه آن تثبیت موقعیت این سیستم ها بود. این محصولات، اغلب سازمان ها را ملزم می کردند تا روش های عملیاتی خود را با استفاده از ابزارها و روش های تعبیه شده در آنها تغییر دهند. این سیستم های اولیه که بر پایه معماری خدمت دهنده ـ خدمت گیرنده  بودند، در شبکه های داخلی سازمان ها استقرار یافته و سازمان ها و مشتریان را ملزم می-کردند تا با توجه به استانداردها و جریان های کاری تعریف شده در سیستم، فعالیت ها و روش های کاری خود را تغییر دهند. 

 

 

 

در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم ها آورده شده است:
• ایجاد استانداردها، دستورالعمل ها و رویه های فروش و پشتیبانی و خدمات به مشتریان
• خودکارسازی جریان کارها و فعالیت ها در بخش های فروش و پشتیبانی، البته به صورت محدود و نه  به طور کامل.
• بنیان گذاری فرهنگ برخورد با این گونه سیستم ها در سازمان ها و در بین مدیران، همچنین تعدیل کردن مقاومت آنها در برابر پذیرش این گونه سیستم ها.
• هدایت سازمان به سوی کاربرد ابزارهای ساده ارتباط با مشتریان با سازمان (نظیر تلفن، نمابر و…)، همچنین بسترسازی ارتباط و ادغام آنها با سیستم های CRM

 

 

 

در همین زمان گروه های تحقیق و توسعه شرکت های مطرح نرم-افزاری در حال مطالعه جهت گسترش و بهبود سیستم های فوق بودند و نتیجه تلاش آنها ارایه محصولات پیچیده تر و تکامل -یافته تر با استفاده از بانک های اطلاعاتی و سیستم های عامل متنوع تر بود. قابل توجه است که در همه این محصولات رفته رفته توجه خاصی به قابلیت فراهم کردن اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری مدیران لحاظ می شد.در سال های 1980 تا اوایل1990 میلادی با وجود محدودیت های متعدد، این سیستم ها توانستند موفقیت ها و جذابیت هایی را در بازار به دست آورند و پس از این سال ها به سوی توسعه کارکردی و عملیاتی خود، همچنین بخش بزرگ تری از فعالیت های سازمانی پیش رفتند. هم اکنون حساب های مالی مشتریان، اطلاعات بازاریابی و انبار، ارتباط با بانک های اطلاعاتی گوناگون و قابلیت های متعدد، دیگر مواردی است که در این سیستم ها به-عنوان ویژگی ها و قابلیت های پایه ای و اولیه لحاظ می شود.

 

 

 

علاوه بر مزیت هایی که نسل جدید سیستم های  CRM برای ارایه دهندگان و مشتریان این سیستم ها به همراه دارد، قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی مشترک و وسیع-تر(نگهداری اطلاعات مشتریان و سازمان در یک بانک اطلاعات مرکزی و استفاده چند جانبه از آن) که از ورود چند باره اطلاعات و صرف هزینه های هنگفت نگهداری اطلاعات در بانک-های اطلاعاتی مختلف و جزیره ای جلوگیری می کند و یکپارچگی اطلاعات و گزارش گیری را به دنبال دارد، خود یک مزیت ایده ال محسوب می شود.عامل دیگری که در دهه1990 میلادی روند تکامل سیستم های  CRMرا تحت تأثیر قرار داد، ظهور و معرفی سیستم های برنامه-ریزی منابع انسانی(ERP)  و بانک های اطلاعاتی جدید بود.سیستم هایERP که امروزه موقعیت خود را در سازمان ها تثبیت کرده اند، ارتباط تنگاتنگی با سیستم های CRM دارند، به طوری که امروزه CRM را یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر این سیستم ها  می دانند. 

 

 

روند این حرکت به گونه ای بوده که سیستم های این سیستم ها می دانند. روند این حرکت به    گونه ای  بوده که سیستم هایERP یا دارای بخش خاصی  در درون خود بنامد  CRMهستند، یا حداقل با یکی سیستم مجزای CRM، مرتبط  بوده و تبادل اطلاعات می کنند. امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می-شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به قسمت های مرتبط در سیستم ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند.لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم هایERP دارای حداقل کار کردها و قابلیت های یک CRM در درون خود هستند، لیکن سازمانی که با مشتریان بسیاری ارتباط داشته یا نقش ارتباط با مشتری در  بخش های بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی برای آن مهم است، اقدام به استقرار یک سیستم CRM مجزا (در راستای کسب قابلیت های بیشتر) اما مرتبط و سازگار باERP می کند.سیستم های اولیه CRM که در دهه های 1980و1990 میلادی رایج بودند، اگر چه موجب بهبود     فرآیند های سازمان در بخش های مختلف شده بودند، اما هنوز مسایل سازمان را به خوبی کنترل و مدیریت نمی کردند و قابلیت های مورد انتظار را پوشش نمی-داد. از این رو، در همین زمان بود که ارایه دهندگان CRM اقدام به توسعه دستاوردهای خود بر پایه قابلیت های اینترنت نمودند.

 

 

 

با آن که قابلیت های مبتنی بر شبکه و اینترنت، فرصت های زیادی را برای تأمین کنندگان این سیستم ها به ارمغان آورد، اما از طرف دیگر چالش هایی همچون تطابق و تغییر معماری نرم افزارها بر پایه قابلیت شبکه وب1 و یکپارچه سازی و ادغام این سیستم ها را در این سطح به دنبال داشت.رفته رفته معماری خدمت دهنده گیرنده جای خود را به معماری تحت وب2 بخشید و در سازمان ها رواج یافت که از جمله مزایای آن می توان به فراهم نمودن بستر های ارتباطی متنوع، انتقال اطلاعات از روش های مختلف، با سرعت و امنیت بالا و از هر محل جغرافیایی اشاره نمود.با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم-افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. به این صورت که تا آن زمان،  CRMابزاری جهت بهبود فعالیت های محیط داخلی سازمان بود، اما ناگهان با استفاده از قابلیت های مذکور، تبدیل به فضایی شد کهبه خدمت گیرندگان محیط بیرونی سازمان اجازه    می داد تا در زمینه خرید و جستجوی اقلام اطلاعاتی یا محصول در اینترنت و ایجاد ارتباط با سازمان و افراد دیگر، تسهیلات بهتری در اختیار داشته باشند. در این هنگام بود که سازمان ها دیگر نمی توانستند از مزایای CRM تحت وب چشم پوشی کنند و به سمت آن هجوم آوردند.

 

 

همان طور که اشاره شد، امکان انتقال اطلاعات از راه های مختلف، یکی از ویژگی های سیستم های تحت وب است که باعث محبوبیت آنها شده است. با این رویکرد ابزارها و راه های ارتباطی، کلید هرگونه ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان هستند که از جمله آنها می توان به: محیط گفتگو، پست الکترونیک، صفحات وب، فایل های صوتی و… اشاره کرد که به دنبال کاربرد آنها، مزایای توسعه فعالیت ها و ارتقای بهره وری سازمانی را شاهدیم. این ابزارها و راه های ارتباطی به نوبه خود باعث می شوند تا ارتباطات در سطوح و اشکال مختلفی همچون: ارتباط سازمان با سازمان (B2B )، سازمان با دولت و بالعکس (G2B/B2G )، سازمان با مشتری و بالعکس (C2B/B2C )، مشتری با مشتری (C2C ) میسر شود.
کاربرد این ابزارها و بسترهای ارتباطی، منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها وکمک به بهبود فرآیند های سازمانی و تکامل ابعاد اطلاعات در سازمان می شود و در نهایت کلیه موارد فوق منجر به تسریع و تسهیل در چرخه بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی در سازمان خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • پیشینه ارزیابی عملکرد در ایران و بررسی سیستم های سنتی و نوین آن

    پیشینه ارزیابی عملکرد در ایران و بررسی سیستم های سنتی و نوین آن ارزیابی عملکرد در ایران ديدگاههاي سنتي و نوين در ارزيابي عملكرد سیستمهای ارزیابی عملکرد سنتی و نوین سیستمهای سنتی ارزیابی عملکرد سیستمهای نوین ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق…

  • الگوها و رویکردهای انگیزش

    الگوها و رویکردهای انگیزش الگوهای انگیزش رویکردهای انگیزش تحقیق درباره انگیزش تحقیق درباره انگیزش پیشرفت دیدگاه های نظری انگیزش پیشرفت رابطه انگیزش پیشرفت  با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوها و رویکردهای انگیزش می…

  • پاورپوینت نقش مهر و محبت در زندگی

    پاورپوینت نقش مهر و محبت در زندگی پاورپوینت نقش مهر و محبت در زندگی پاورپوینت نقش محبت در زندگی دانلود پاورپوینت نقش مهر و محبت در زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش مهر و محبت در زندگی جهت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک فصل دوم پایان نامه اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک مبانی نظری اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک پیشینه تحقیق اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک پیشینه پژوهش اثر…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 21 - حسابداری اجاره ها

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 21 - حسابداری اجاره ها پاورپوینت استاندارد شماره 21 حسابداری پاورپوینت حسابداري اجاره ها پاورپوینت حسابداری اجاره ها استاندارد 21 پاورپوینت آموزش حسابداری اجاره ها پاورپوینت استانداردهای حسابداری اجاره ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود تحقیق ارتباط افسردگی و صرع با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارتباط افسردگی و صرع با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباط افسردگی و صرع با فرمت docx در قالب 17صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار

    اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار دادرسی اطفال بزهکار دادرسی کیفری اطفال بزهکار نحوه رسیدگی به جرایم اطفال دادرسی کیفری اطفال بزهکار اصول دادرسی ناظر به اطفال بزهکار دادرسی اطفال بزهکار در حقوق تطبیقی دادرسی کیفری ویژه اطفال در حقوق…

  • تاثیر گوش دادن موسیقی و نواختن آن در كاهش اضطراب با تاکید بر موسیقی پاپ در دانشجویان ابهر

    تاثیر گوش دادن موسیقی و نواختن آن در كاهش اضطراب با تاکید بر موسیقی پاپ در دانشجویان ابهر اضطراب بیماریهای روانی كاهش اضطراب با موسیقی تاثیر موسیقی در كاهش اضطراب تاثیر گوش دادن موسیقی و نواختن آن در كاهش اضطراب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن

    چالش های زنجیره تامین و افزایش کارایی و اثربخشی آن زنجیره تامین سیر تحول مدیریت زنجیره تأمین اهمیت یکپارچه سازی زنجیره تأمین افزایش کارایی زنجیره تأمین افزایش اثربخشی زنجیره تأمین چالش های زنجیره تأمین تحقیق زنجیره تأمین رفتن به سایت…

  • مطالعه تطبیقی بین نظرات و آرای مذاهب خمسه در مورد نماز جمعه

    مطالعه تطبیقی بین نظرات و آرای مذاهب خمسه در مورد نماز جمعه وجوب نماز جمعه در قرآن وجوب نماز جمعه در زمان غیبت وجوب تخییری نماز جمعه وجوب تعیینی نماز جمعه ادله وجوب نماز جمعه حکم وجوب نماز جمعه شرایط…

  • ابعاد و عوامل موثر بر بهزیستی روانشناختی

    ابعاد و عوامل موثر بر بهزیستی روانشناختی بهزیستی روان شناختی ابعاد بهزیستی روان شناختی عوامل موثر بر بهزیستی روانشناختی تحقیق در مورد بهزیستی روانشناختی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ابعاد و عوامل موثر بر بهزیستی روان…

  • Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد

    Segmentation سریع تصویر با استفاده از شبكه فازی هاپفیلد تصویر Segmentation خوشه بندی فازی Cمیانگین فازی شبكه عصبی هاپفیلد رفتن به سایت اصلی

  • دانلود پاورپوینت فیثاغورس ریاضی هشتم

    دانلود پاورپوینت فیثاغورس ریاضی هشتم دانلود پاورپوینت فیثاغورس ریاضی هشتم پاورپوینت فیثاغورس ریاضی هشتم دانلود پاورپوینت فیثاغورس دانلود پاورپوینت فیثاغورس چیست دانلود پاورپوینت فیثاغورس کیست دانلود پاورپوینت چطور رابطه فیثاغورس ایجاد میشود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیثاغورس ریاضی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری 34 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق محافظه کاری 34 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه محافظه کاری مبانی نظری محافظه کاری پیشینه تحقیق محافظه کاری پیشینه داخلی محافظه کاری پیشینه خارجی محافظه کاری پیشینه پژوهش محافظه کاری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آموزشی درس جنين شناسی

    پاورپوینت آموزشی درس جنين شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس جنين شناسی جهت رشته مامایی در قالب 329 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرجام بهتر…

  • ارزیابی ارتباط سبکهای فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان نظام جدید متوسطه شهر اردبیل

    ارزیابی ارتباط سبکهای فرزند پروری مادران با انگیزش پیشرفت فرزندان در بین دانش آموزان سال سوم دبیرستان نظام جدید متوسطه شهر اردبیل نظریه اتكینسون انگیزش پیشرفت شیوه های فرزندپروری سبکهای فرزند پروری مادران انگیزش پیشرفت فرزندان رابطه سبکهای فرزند پروری…

  • پاورپوینت بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و علایم روانپزشکی

    پاورپوینت بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و علایم روانپزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و علایم روانپزشکی جهت رشته روانشناسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • روانشناسی دین و اثرات عمل به باورهای دینی

    روانشناسی دین و اثرات عمل به باورهای دینی روانشناسی دین اثرات عمل به باورهای دینی عمل به باورهای دینی و سلامت روان عمل به باورهای دینی و تنظیم هیجان شناختی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی روانشناسی…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری خودپنداره تحصیلی 32 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری خودپنداره تحصیلی 32 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری…

  • پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا با نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا با نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه استرس تحصیلی پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا پرسشنامه استرس تحصیلی دانش آموزان پرسشنامه استرس تحصیلی (asq) دانلود پرسشنامه استرس تحصیلی پرسشنامه های استرس تحصیلی رفتن به…

  • پاورپوینت مجموعه برج میلاد تهران

    پاورپوینت مجموعه برج میلاد تهران پاورپوینت برج میلاد پاورپوینت برج میلاد تهران پاورپوینت مجموعه برج میلاد پاورپوینت درمورد مجموعه برج میلاد تهران دانلود پاورپوینت مجموعه برج میلاد تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجموعه برج میلاد تهران جهت رشته…

  • پاورپوینت تاریخچه آتشکده

    پاورپوینت تاریخچه آتشکده پاورپوینت معماری آتشکده ها پاورپوینت اولین آتشکده ایران پاورپوینت آتشکده پاورپوینت در مورد آتشکده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه آتشکده جهت رشته معماری در قالب 19 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و…

  • اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح

    اختلافات طرفین در خصوص نوع و شرایط عقد نکاح کلمات کلیدی : عقد نکاح در فقه پایان نامه عقد نکاح وضعیت حقوقی عقد نکاح عقد نکاح و شرایط آن عقد نکاح از نظر حقوقی شروط ضمن عقد نکاح چیست مقتضای…

  • دانلود تحقیق در مورد تاب آوری و رویکرد های مختلف آن docx

    دانلود تحقیق در مورد تاب آوری و رویکرد های مختلف آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاب آوری با فرمت docx در قالب 11 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی اطراف شهرهای بزرگ

    مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی اطراف شهرهای بزرگ کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری اسکان غیر رسمی مبانی نظری سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی مبانی نظری توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی و…

  • پاورپوینت کاربرد سازه های فضاکار

    پاورپوینت کاربرد سازه های فضاکار پاورپوینت سازه های فضاکار پاورپوینت فاصله ستون ها در سازه فضاکار پاورپوینت معایب سازه فضاکار پاورپوینت سازه فضاکار پاورپوینت طراحی سازه فضاکار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد سازه های فضاکار جهت رشته عمران در…

  • بررسی و ماهیت بی تفاوتی سازمانی و مشخصه های آن از دیدگاه کورمن

    بررسی و ماهیت بی تفاوتی سازمانی و مشخصه های آن از دیدگاه کورمن کلمات کلیدی : نظریه های انگیزش عوامل بی تفاوتی سازمانی تحقیق کامل بی تفاوتی در سازمان بی تفاوتی کارکنان در سازمان مقاله در مورد بی تفاوتی سازمانی…

  • پاورپوینت درس 5 پیام آسمانی نهم مبحث آخرین پیامبر

    پاورپوینت درس 5 پیام آسمانی نهم مبحث آخرین پیامبر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش پیام آسمانی نهم متوسطه مبحث آخرین پیامبر در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت علل گسترش بیماری سالک

    پاورپوینت علل گسترش بیماری سالک پاورپوینت لیشمانیازیس پاورپوینت لیشمانیازیس احشایی پاورپوینت انواع انگلهاي پاورپوینت میکروبها پاورپوینت علل گسترش بیماری سالک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علل گسترش بیماری سالک جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 98 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت همزمانی سیستم OFDM مبتنی بر همبستگی سمبل های دریافتی و روش های تخمین کانال مبتنی بر ارسال سمبل پایلوت

    دانلود پاورپوینت همزمانی سیستم OFDM مبتنی بر همبستگی سمبل های دریافتی و روش های تخمین کانال مبتنی بر ارسال سمبل پایلوت سیستم OFDM همزمانی فریمی مدولاسیون چندحاملی دانلود پاورپوینت همزمانی فریمی در سیستم OFDM دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم جدید برای…

  • دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

    دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن پاورپوینت در مورد معماری پست مدرن پاورپوینت معرفی معماری پست مدرن پاورپوینت نمونه های معماری پست مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن جهت رشته معماری در 54 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماری اطفال

    پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماری اطفال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل بیماری اطفال جهت رشته پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پولیومیلیت…

  • دانلود پاورپوینت انگل های گیاهی

    دانلود پاورپوینت انگل های گیاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انگل های گیاهی جهت رشته کشاورزی در 17 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نماتدها به گروهي از جانوران…

  • پاورپوینت برج ترنینگ تورسو و ویژگی های بنا

    پاورپوینت برج ترنینگ تورسو و ویژگی های بنا پاورپوینت برج ترنینگ تورسو کالاتراوا پاورپوینت برج ترنینگ تورسو اثر کالاتراوا پاورپوینت تحلیل برج ترنینگ تورسو پاورپوینت سازه برج ترنینگ تورسو پاورپوینت معماری برج ترنینگ تورسو پاورپوینت برج ترنینگ تورسو رفتن به…