مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع پانزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز: 

در دنياي رقابت امروز هيچ سازماني نمی‌تواند از طريق سرآمدي در عمليات خود و يا نو آوري در محصولات خود، خود را از ساير سازمان‌ها متمايز كند، مگر اينكه نیازها و خواسته‌های مشتريان خود را عمیقاً درك كرده باشد، اين واقعيت موج کاربردهای سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتريان را به تلاطم در می‌آورد. سازمان‌های موفق امروزي كالا و خدماتي را ارائه می‌دهند كه توسط تک تک مشتريان تعريف شده است، در واقع اين سازمان‌ها به سرآمدي در نقاط كليدي تماس با مشتريان در بازاريابي، فروش و خدمات از طريق سفارشی ساختن انبوه  نائل می‌شوند.

 

 

امروزه بسياري از صنايع به دنبال اين هستند كه چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاريابي راديو تلويزيوني به سمت مديريت روابط انفرادي با مشتريان منتقل كنند. در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر می‌رسد كه يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چيزي فراتر از اتوماسيون عمليات سنتي فروش، بازاريابي، زنجيره تأمین و يا خدمات از طريق تكنولوژي می‌باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري همچنين فراتر از موضوع «كيفيت خدمات» يا «خدمات مشتري» است. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري، سیستم‌هایی در مورد دگرگوني كل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتريان خود هستند. مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي كسب مزيت رقابتي می‌باشد. يك فلسفه و آرمان تحول در مورد نحوه رقابت كسب و كار در قرن بيست و يكم است. می‌توان گفت كه مديريت ارتباط با مشتري سنگ بناي اساسي موفقيت مالي سازمان‌ها می‌باشد (گالبریت و روگرس، 1999).  

 

 

 

در دنياي كسب و كار امروز بسياري از سازمان‌ها از انبوه اطلاعات اشباع شده‌اند، منابع اطلاعاتي از هر جايي درون و يا بيرون سازمان جاري می‌شوند، اما بسياري از سازمان‌ها از جمله بسياري از سازمان‌های ايراني از اين اطلاعات استفاده‌های تحليلي نمی‌کنند چرا كه تلفيق مناسبي از پایگاه‌های مختلف داده‌ها، مراكز تماس با مشتريان و اتوماسيون نيروهاي فروش را انجام نداده‌اند. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري به سازمان‌ها كمك می‌کند تا بفهمند دست‌یابی به کدام مشتری به رایشان به صرفه است؟ حفظ کدام مشتری برایشان به صرفه است؟ کدام مشتری، مشتری استراتژیک است؟ کدام مشتری مهم است؟ کدام مشتری سودآور است و کدام مشتری را باید رها کرد؟ این دانش در نهایت به سازمانها کمک می‌کند تا تعيين كنند كه چگونه به نیازهای منحصر به فرد مشتريان پاسخ دهند. البته در تئوري گفته می‌شود كه سازمانها بايد با همه مشتريان خود به خوبي رفتار كنند، اما در واقعيت امكان پذير نيست كه سطح يكساني از توجه و تمركز معطوف به همه مشتريان شود. بهترين تلاش سازمان‌ها بايد مختص مشترياني باشد كه براي سازمان بيشترين ارزش و سود آوري را دارند به منظور دستيابي به هدف «تمركز كسب و كار روي مشتري مناسب» سازمان‌ها نيازمند تركيب خلاقانه‌ای از استراتژی‌ها، فرآیندها، تکنولوژی‌ها، منابع اطلاعاتي و افراد هستند. (بختایی و گلچین فر، 1386)

 

 

خلق يك محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روز افزوني تبديل به چالش اصلي كسب و كار شده است.   «مديريت ارتباط با مشتري چالش اصلي استراتژيك قرن بيست و يكم است» (گالبریت و روگرس، 1999). پاتريك بولتما  مشاور خدمات مشتري اينگونه نظر می‌دهد: «مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بزرگترين آرزوي كمپاني شما براي آينده می‌باشد.» علاوه بر اين ونيك سوين  از موسسه  SAS ادعا می‌کند كه : مديريت ارتباط با مشتري به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت كليه كسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. 
 

 

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-1) مقدمه    3
2-2 ) ادبيات تحقيق    1
2-2- 1- تعريف مديريت ارتباط با مشتري    1
2-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    4
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز:    7
2-2- 4- فرآيند مديريت ارتباط با مشتري:    10
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان:    10
2-2- 5-2-جذب مشتري :    11
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان:    11
2-2-5 – انواع فن آوری CRM    13
2-2- 5-1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي    13
2-2-5- 2- مديريت ارتباط با مشتري تحليلي    14
2-2-5- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي    15
2-2-5- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان:(EMA)    15
2-2-6- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-2-6-1-مشتری    16
2-2-6- 2- ارتباط    18
2-2-6- 3- مدیریت    19
2-2-7- مزایای استفاده از CRM    20
2-2-7-1- مزایای استفاده از CRM برای سازمان    20
2-2-7-2 – مزایای CRM برای مشتریان    21
2-2-7-3 – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان    21
2-2-8 – مراحل اجرای CRM    22
2-2-9 – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه    24
2-2-10- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه    26
2-2-10-1- ارائه دید واحد از مشتری    26
2-2-10-2 -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان    27
2-2-10-3- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان    28
2-2-11- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع:    29
شکل 4 ) مقایسه کانالهای توزیع سنتی با کانالهای توزیع بر مبنای CRM (Peppers & Rogers ,2003)    30
2-2-12- (رابطه CRM با عملكرد بازاريابي (مدل مفهومي پژوهش    30
2-2-12-1 – تمركز بر مشتريان كليدي    32
2-2-12-2 – سازماندهي متناسب با CRM    34
2-2-12-3-  مديريت دانش    36
2-2-12-4-  تكنولوژي    38
2-2-13-  عملكرد سازماني    39
2-2-13-1 – اعتماد    39
2-2-13-2- رضایت مشتری    40

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • پاورپوینت بخش 1 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی

    پاورپوینت بخش 1 دستگاه گردش خون علوم چهارم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث بخش 1 دستگاه گردش خون در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت درباره موتور جت

    پاورپوینت درباره موتور جت پاورپوینت ساخت موتور جت پاورپوینت موتور پاورپوینت جت پاورپوینت درمورد جت پاورپوینت اجزای جت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره موتور جت جهت رشته ی مهندسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • دانلود تحقیق در مورد باورهای دینی docx

    دانلود تحقیق در مورد باورهای دینی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی باورهای دینی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و حمایت شغلی از دیدگاه پرستاران

    ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و حمایت شغلی از دیدگاه پرستاران کلمات کلیدی : حمايت شغلي پرستاران پایان نامه حمایت شغلی فرسودگی شغلی کارکنان فرسودگي شغلي در كاركنان حمايت شغلي از ديدگاه پرستاران پایان نامه فرسودگی شغلی کارکنان رابطه بین…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل ترمینال نیویورک

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل ترمینال نیویورک پاورپوینت تجزیه و تحلیل ترمینال نیویورک تجزیه و تحلیل ترمینال نیویورک مشخصات و معمار ترمینال نیویورک معایب سایت و ترمینال نیویورک محاسن سایت و ترمینال نیویورک پلان های پايانه اتوبوس بين شهري نيويورک نحوه…

  • دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم

    دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم پاورپوینت جزوه تجزیه و تحلیل سیستم پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم ها پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سیستم …

  • پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی پایان نامه درباره مدیریت دانش رساله دکتری مدیریت دانش تاثیر…

  • پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی

    پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی دانلود رایگان پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی پاورپوینت بررسی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی نقش دولت الکترونیک در توسعه خدمات الکترونیکی مقدمه ای بر مساعدت…

  • پاورپوینت ساختار یک ارتباط موثر

    پاورپوینت ساختار یک ارتباط موثر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار یک ارتباط موثر جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما

    پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما پاورپوینت ارگونومی در سالن های سینما دانلود پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی در سالن های سینما پاورپوینت مهندسی ارگونومی در سالن های سینما…

  • پاورپوینت سلامت الکترونیکی

    پاورپوینت سلامت الکترونیکی دانلود پاورپوینت سلامت الکترونیکی پاورپوینت آموزش سلامت الکترونیکی پاورپوینت سلامت الکترونیکی و پیشگیری از خطرات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سلامت الکترونیکی جهت رشته کامپیوتر در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت اكولوژی گندم

    پاورپوینت اكولوژی گندم پاورپوینت تحقیق درباره ی گندم پاورپوینت ساختمان گندم پاورپوینت همه چیز در مورد گندم پاورپوینت گندم پاورپوینت بهترین زمان کشت گندم پاورپوینت خواص گندم پاورپوینت مراحل رشد گندم دانلود پاورپوینت اكولوژی گندم رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین

    مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

  • پاورپوينت شبکه های ماهواره ای

    پاورپوينت شبکه های ماهواره ای پاورپوینت ماهواره پاورپوینت در مورد شبکه های ماهواره ای دانلود پاورپوینت شبکه های ماهواره ای شبکه های ماهواره ای ppt پاورپوینت در مورد شبکه های ماهواره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شبکه های ماهواره…

  • پاورپوینت آشنایی با خانه های هوشمند

    پاورپوینت آشنایی با خانه های هوشمند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خانه های هوشمند جهت رشته خانه و خانواده در قالب 35 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی مقایسه ای اهلیت در معامله در فقه و قانون مدنی

    بررسی مقایسه ای اهلیت در معامله در فقه و قانون مدنی پایان نامه اهلیت در معامله شرایط اهلیت در معامله اهلیت برای معامله اهلیت طرفین معامله اهلیت در حقوق ایران بررسی اهلیت در معاملات اهلیت در معامله در فقه وضعیت…

  • بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی

    بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی بازاریابی حسی بازاریابی رابطه مند مدل های بازاریابی مدل SWIPE تبلیغات دهان به دهان مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی دانلود پایان نامه بررسی مفاهیم…

  • پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش

    پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت باورهای معرفت شناسی در آموزش و پرورش به تعداد 14 اسلاید قابل ویرایش مناسب ارائه و کنفرانس دانشجو  …

  • پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی

    پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی تألیف دکتر حسن خلجی پاورپوینت کتاب رشد و تکامل حرکتی…

  • دانلود تحقیق درباره اعتیاد و عوامل آن word

    دانلود تحقیق درباره اعتیاد و عوامل آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اعتیاد و عوامل آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت بررسی استراتژی شرکت ایسر

    پاورپوینت بررسی استراتژی شرکت ایسر دانلود رایگان پاورپوینت بررسی استراتژی شرکت ایسر پاورپوینت بررسی استراتژی شرکت ایسر استراتژی شرکت ایسر Acer بررسی استراتژی شرکت ایسر رشد شرکت ایسر نتایج ساختار جدید ایسر شرکت ایسر مقاله استراتژی شرکت ایسر تحلیل استراتژی…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع اسراف و نکوهش آن در قرآن

    پاورپوینت آشنایی با انواع اسراف و نکوهش آن در قرآن پاورپوینت اسراف پاورپوینت درباره اسراف دانلود پاورپوینت اسراف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع اسراف و نکوهش آن در قرآن جهت رشته معارف اسلامی در قالب 11…

  • ماهیت و اجزا باورهای انگیزشی و تشریح رویکردهای انگیزشی

    ماهیت و اجزا باورهای انگیزشی و تشریح رویکردهای انگیزشی پایان نامه انگیزه و انگیزش تعریف انگیزه و انگیزش اجزاء باورهای انگیزشی رویکردهای مختلف انگیزشی شکل گیری باورهای خودکارآمدی پایان نامه باورهای انگیزشی رفتن به سايت اصلي هدف از این پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش کسب و کار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش کسب و کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش کسب و کار مبانی نظری دانش کسب و کار پیشینه تحقیق دانش کسب و کار پیشینه داخلی دانش کسب و کار پیشینه خارجی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان

    پرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی پرسشنامه کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری پرسشنامه ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری پرسشنامه رضایت مشتری از کیفیت خدمات بانکی پرسشنامه…

  • پایان نامه کارشناسی رشته شیمی با عنوان محاسبات تحقیقی رفتار لختگی در مایع سازی گاز بسترها

    پایان نامه کارشناسی رشته شیمی با عنوان محاسبات تحقیقی رفتار لختگی در مایع سازی گاز بسترها دانلود پایان نامه کارشناسی رشته شیمی با عنوان محاسبات تحقیقی رفتار لختگی در مایع سازی گاز بسترها روشهای کنترل لختگی، مدل و تنظیمات کنترل…

  • پاورپوينت فصل دوم علوم هشتم ابتدايی مبحث تغييرات شيميايی

    پاورپوينت فصل دوم علوم هشتم ابتدايی مبحث تغييرات شيميايی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوم علوم هشتم ابتدايی مبحث تغييرات شيميايی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 22 - گزارشگری مالی ميان دوره ای

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 22 - گزارشگری مالی ميان دوره ای پاورپوینت گزارشگری مالی میان دوره ای پاورپوینت استاندارد گزارشگری مالی میان دوره ای پاورپوینت استاندارد حسابداری گزارشگری مالی میان دوره ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری…

  • پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم

    پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم کتاب حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری میانه…

  • پاورپوینت کتاب زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی

    پاورپوینت کتاب زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی و دولتی پاورپوینت کتاب زبان تخصصی مدیریت پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت بازرگانی پیام نور پاورپوینت کتاب زبان تخصصی 1 مدیریت پاورپوینت زبان تخصصی 1 مدیریت دولتی…

  • پاورپوینت درمان شناختی رفتاری و فنون درمان بخش

    پاورپوینت درمان شناختی رفتاری و فنون درمان بخش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان شناختی رفتاری و فنون درمان بخش جهت رشته روانشناسی در قالب 24 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سازمانی 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت سازمانی 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری…

  • مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها

    مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش مدل های پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای طبقه بندی دانش مدلهای سرمایه فکری مدلهای…

  • طراحی دیوار برشی

    طراحی دیوار برشی دیوار برشی برنامه ETABS دانلود مقاله طراحی دیوار برشی دانلود مقاله طراحی دیوار برشی دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقالات مهندسی عمران دانلود مقالات عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله طراحی دیوار برشی    مقدمه: یکی…

  • دانلود پاورپوینت موسیقی و معماری

    دانلود پاورپوینت موسیقی و معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موسیقی و معماری جهت رشته معماری در 36 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شناخت معماری با شناخت عوامل…