مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع شانزدهمین  مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مروری بر تاریخچه تفکر و ایده مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

تفکر مديريت ارتباطات با مشتری ، ايده جديدی نيست. از زمان انسان‌های غارنشين، اين انتخاب در پيش روی مشتريان قرار داشته که تير و کمان‌های خود را از کدام فروشنده خريداری نمايند. اين انتخاب به تجربه مشتريان از روابط قبلی با فروشندگان مختلف بستگی دارد. به طور طبيعی، فروشنده‌ای انتخاب می‌شود که روابط بهتری با مشتريان داشته و تعاملات قبل، حين و پس از فروش را به نحو مطلوب‌تری با مشتريان به انجام برساند. از نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است (واینر  2001). پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روش‌هاي جديد به سرعت رشد كرد و مصرف انبوه رخ نماياند، واسطه ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد كه خود نياز به توزيع و بازاريابي انبوه را به همراه داشت. اين روند در شرايطي كه تقاضا بيش از عرضه بود، ضامن سودآوري بسياري از شركت‌ها تلقي مي شد. 

 

 

بر اساس ديدگاه بازاريابي مبادله، صرفنظر از اينكه مشتري قديمي‌باشد يا جديد برنامه‌هاي بازاريابي به گونه اي طراحي مي شدندكه بتوانند مبادله توليدات و كالاها را تسهيل كنند. همه اين عوامل دست به دست هم دادند، تا بيشترين تمركز بر بحث مبادله اعمال شود. در نتيجه، تمام تلاش‌ها در جهت افزايش دفعات و مقدار خريد مشتري بود، كه اين امر موجب صرف بودجه بسيار اندكي براي ايجاد رابطه پايدار و با ثبات با مشتريان قديمي شده بود. در اين مقطع قيمت به عنوان يك بحث مهم جلوه گر شده، و بازاريابان سعي مي‌كردند به طور متوالي خريداران را به خريد مجدد تشويق كنند. بدون توجه به اينكه آيا هر يك از خريداران از قبل خريدي انجام داده است يا خير. در اين وضعيت، رقابت اصلي بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتري و تسهيل خريد مشتري بود نه حفظ و نگهداري رابطه با مشتريان موجود. 

 

 

با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پيشي گرفتن تمركز بر روي روابط به جاي تمركز بر روي مبادله هستيم (کاتلر  1999). در وضعيت جديد بازاريابي انبوه كارايي چنداني نداشته و از سودآوري كمتري برخوردار است. در شرايطي كه ميزان عرضه زياد است و بيشتر بازارها در مرحله بلوغ به سر مي برند، مشتريان جديد به سختي يافت مي شوند. علاوه بر اين اعلام شده است كه كسب يك مشتري جديد حدود 6 الي 9 برابر حفظ مشتريان قبلي هزينه در بر خواهد داشت (پیپرز و روگرس  1993). بنابراين، نياز مبرم به نگهداري مشتريان فعلي بشدت در شركت‌ها و بنگاه‌ها احساس مي‌شود. بر اساس ديدگاه بازاريابي ارتباط با مشتري، رابطه بين طرفين مبادله، هسته اصلي پديده بازاريابي قرار مي‌گيرد. در اين ديدگاه خريدهاي مستمر و فرصت‌هاي فروش مجدد، از طريق مديريت مناسب روابط پيگيري می‌شود (ریچلد و ریگبوی  2002). 

 

 

 

 

مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اصولاً طراحی و پیاده سازی CRM نیازمند ملاحظات متعددی است که موارد زیر برخی از مهمترین آنهاست. 

    یکپارچه نمودن سیستم‌های front-end با فرآیند داده کاوی back- office به منظور رسیدن به دیدگاه مشتری. 

 

    ایجاد یک انبار داده مرکزی برای داده‌های جدید و قدیم، داده کاوی و تجزیه و تحلیل آن، ایجاد مدل‌های داده متفاوت برای ارائه راه کار، استاندارد نمودن فرمت داده‌ها برای کاهش پیچیدگی و استفاده نمودن از داده‌های با کیفیت بالا

 

    اتوماسیون فرآیند تصمیم گیری، نظارت واریانس‌ها در رفتار مشتری. 

 

    استفاده از تجزیه و تحلیل خوشه ای برای کشف چشم اندازهای مشتریان جدید

 

    ساخت، آزمایش و بکارگیری مدل‌های تحلیل

 

•    تعریف روشن و قابل اندازه گیری از اهداف کسب و کار برای هر مرحله•    سنجش رضایت مشتری
•    تجزیه و تحلیل پایگاه داده مشتری
•    ترفیع وفاداری مشتری برای افزایش سودآوری و تعیین نیازها و فرصت‌های مشتری
•    پیشنهاد سطح خدمت رسانی مشابه به مشتری از طریق کانال‌ها (تامپسون 2006). 

 

اما استفاده از همه این ملاحظات در طراحی و پیاده سازی سیستم‌ها زمانی ممکن است که فعالیت طراحی در بستر یک مدل مفهومی انجام شود. در واقع این مدل‌ها شکل انتزاعی از واقعیت تعامل و ارتباط بین مؤلفه‌های مختلف استراتژی، فرآیند یا فلسفه CRM در یک سازمان می‌باشد. در این قسمت برخی از مدل‌های مفهومی مطرح را بررسی می کنیم. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- مدیریت ارتباط با مشتری    5
2-2-1- مروری بر تاریخچه تفکر و ایده CRM    5
2-2-2- فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری    6
2-2-3- مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری    7
2-2-4- اهداف CRM    10
جدول 2-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف    11
2-2-5- مزایاي ارتباط با مشتري    12
جدول 2-2- مزایاي مدیریت ارتباط با مشتري    12
2-2-6- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان    13
2-2-7- انواع سیستم‌هاي CRM    13
2-2-8- CRM عملیاتی    14
جدول 2-3- ابعاد فن آوریهای CRM عملیاتی در بخشهای سازمانی    15
2-2-9- CRM تحلیلی    16
2-2-10- CRM تعاملی    18
شکل 2-1- مدل ارتباط انواع CRM از دیدگاه فن آوری فیلیپس و بالتزان    19
2-2-11- مدل‌های استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-2-11-1- مدل تعالی شرکتهای برتر (LIC)    20
شکل 2-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری LIC    21
2-2-11-2- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    21
شکل 2-3- مدل مدیریت ارتباط با مشتری گارتنر    22
2-2-11-3- مدل استراتژی CRM    22
شکل 2-4- مدل استراتژی CRM    23
2-2-11-4- مدل چرخه حیات CRM    23
جدول 2-4- مراحل CRM مطابق مدل چرخه حیات CRM    23
2-2-11-5- مدل سوئیفت    24
2-2-12- عوامل مؤثر در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان    25
2-2-12-1- فرآیندها    25
2-2-12-2- عامل انسانی    26
2-2-12-3- تکنولوژی    29
2-3- کیفیت ارتباط    33
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    33
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    33
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    35
2-3-3-1- ميزان خريد    35
2-3-3-2- ارتباط مستمر    36
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     36
2-3-4- انواع مشتری    38
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    38
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    40
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    40
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    41
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    42
2-4- ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-1-  مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش طول عمر مشتری    42
2-4-2- طول عمر مشتری    43
2-4-3- مدیریت طول عمر مشتری    44
2-4-4- ارزش طول عمر مشتری    45
2-4-5- کاربردهای ارزش طول عمر مشتری    46
2-4-6- روش‌های متداول محاسبه CLV    46
2-4-7- محاسبه CLV از دید مشتری    49
2-4-8- ارتباط بین RQ و CLV    50

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش و پرورش و مدارس

    مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش و پرورش و مدارس مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش و پرورش مبانی نظری مدیریت دانش در مدارس مبانی نظری مدیریت دانش در تصیم گیری مدیران مدارس دانلود مبانی نظری…

  • فصل دوم پایان نامه امنیت در رایانش ابری

    فصل دوم پایان نامه امنیت در رایانش ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت در رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری پیشینه داخلی امنیت در رایانش ابری پیشینه خارجی امنیت در رایانش…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری پاورپوینت تجزیه و تحلیل رنگ در معماری پاورپوینت رنگ در معماری تحقیق رنگ در معماری ابعاد هر رنگ گام رنگ‌ها دسته بندی رنگها دمای رنگ رنگ‌های گرم رنگ‌های سرد رنگ های خنثی رنگ…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP دانلود مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP پیشینه تحقیق پیاده سازی موفق ERP…

  • پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه راهبردهای زبان آموزی

    پیشینه پژوهش و فصل دوم پایان نامه راهبردهای زبان آموزی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای زبان آموزی مبانی نظری راهبردهای زبان آموزی پیشینه تحقیق راهبردهای زبان آموزی پیشینه داخلی راهبردهای زبان آموزی پیشینه خارجی راهبردهای زبان آموزی…

  • دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد کودکان و نوجوانان دی آلساندرو و بورتون

    دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد کودکان و نوجوانان دی آلساندرو و بورتون کلمات کلیدی : مقیاس نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش های ناکارآمد دانلود پرسشنامه نگرش های ناکارآمد پرسشنامه نگرش ناکارامد 22 سوالی پرسشنامه نگرش های ناکارآمد کودکان پرسشنامه نگرش…

  • پاورپوینت مدیریت فايل Fundamental concepts

    پاورپوینت مدیریت فايل Fundamental concepts پاورپوینت Fundamental concepts دانلود پاورپوینت Fundamental concepts پاورپوینت درباره Fundamental concepts رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مديريت فايل Fundamental concepts جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 22 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی

    پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی دانلود پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسيب های زلزله در شريانهای حياتی جهت رشته عمران در قالب 23 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم آنالیز ارتعاشات

    پاورپوینت آشنایی با سیستم آنالیز ارتعاشات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم آنالیز ارتعاشات جهت رشته فیزیک در قالب 23 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک…

  • پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي

    پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي دانلود رایگان پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي پاورپوینت ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي ارتباطات سازماني و خروج از مديريت قارچي تعريف ارتباطات فرايند ارتباطات موانع برقراري ارتباط…

  • پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    پروپوزال امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن…

  • دانلود پاورپوینت آپاندیسیت

    دانلود پاورپوینت آپاندیسیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آپاندیسیت جهت رشته پزشکی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آپاندیسیت (به انگلیسی: Appendicitis) یا آویزآماس به التهاب ناگهانی…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان

    پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان پاورپوینت درس اول ایمان دانلود پاورپوینت درس اول ایمان پاورپوینت درباره درس اول ایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس اول ایمان جهت رشته معارف اسلامی در قالب 12…

  • پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی

    پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه طراحی و تبلیغات پرسشنامه طراحی الگوی مناسب برای محصولات پرسشنامه تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه تبلیغات برای محصولات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه طراحی الگوی مناسب…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعارض کلمات کلیدی : مبانی نظری تعارض پیشینه تحقیق تعارض پیشینه داخلی تعارض پیشینه خارجی تعارض پیشینه پژوهش تعارض پیشینه نظری تعارض فصل دوم پایان نامه تعارض مبانی نظری تعارض در سازمان پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی

    دانلود پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی پاورپوینت هیدرولوژی مهندسی پاورپوینت چرخه هیدرولوژیک آب پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول هیدرولوژی مهندسی در 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • بررسی بغی از دیدگاه شیعه و قانون مجازات اسلامی

    بررسی بغی از دیدگاه شیعه و قانون مجازات اسلامی بغی مجازات بغات ارکان جرم بغی بغی در قانون مجازات اسلامی 1392 مجازات باغی بغی در قانون مجازات جدید بغی در قانون جدید تحلیل جرم بغی بررسی بغی از دیدگاه شیعه…

  • دانلود پایان نامه سرسختی روانشناختی در زنان

    دانلود پایان نامه سرسختی روانشناختی در زنان کلمات کلیدی : پایان نامه سرسختی در زنان دانلود پایان نامه سرسختی پایان نامه سرسختی روانشناختی زنان پایان نامه در مورد سرسختی روانشناختی پایان نامه با موضوع سرسختی روانشناختی دانلود پایان نامه سرسختی…

  • خلاصه کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد pdf فصل 1 تا 16

    خلاصه کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد pdf فصل 1 تا 16 خلاصه کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد جزوه خلاصه کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد دانلود کتاب روانشناسی عمومی هیلگارد pdf خلاصه کتاب روانشناسی هیلگارد ترجمه محمدی دانلود رایگان روانشناسی عمومی هیلگارد pdf خلاصه…

  • پاورپوینت خشم در كودكان و واکنش صحیح والدین

    پاورپوینت خشم در كودكان و واکنش صحیح والدین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خشم در كودكان و واکنش صحیح والدین جهت رشته روانشناسی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین پاورپوینت آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین آشنایی با مفاهیم آمایش سرزمین آمایش سرزمین تحقیق آمایش سرزمین مقاله آمایش سرزمین سزمین یا منطقه برنامه ریزی توسعه انساني و آمايش سرزمين زيستبوم و روابط انساني بررسی…

  • پاورپوینت بررسی استادیوم بسکتبال آره نا المپیک لندن

    پاورپوینت بررسی استادیوم بسکتبال آره نا المپیک لندن پاورپوینت استادیوم بسکتبال پاورپوینت استادیوم آره نا پاورپوینت استادیوم بستکتبال آره نا پاورپوینت بررسی استادیوم المپیک لندن پاورپوینت بررسی استادیوم بسکتبال پاورپوینت المپیک لندن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی استادیوم…

  • پاورپوينت مدیریت مالی 1

    پاورپوينت مدیریت مالی 1 پاورپوينت مدیریت مالی 1 پاورپوينت در مورد مدیریت مالی 1 دانلود پاورپوينت مدیریت مالی 1 دانلود پاورپوينت در مورد مدیریت مالی 1 پاورپوینت مدیریت مالی پیشرفته مبانی مدیریت مالی پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی ادبیات نظری بودجه ریزی…

  • پاورپوینت اصول کلی در سونوتراپی

    پاورپوینت اصول کلی در سونوتراپی پاورپوینت سونوتراپی چیست پاورپوینت مرکز سونوتراپی پاورپوینت دستگاه سونوتراپی پاورپوینت آنژیوگرافی قلب پاورپوینت آنژیوگرافی چشم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول کلی در سونوتراپی جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 18 اسلاید و با…

  • پاورپوینت سنگ های دگرگونی

    پاورپوینت سنگ های دگرگونی دانلود پاورپوینت سنگ های دگرگونی دانلود پاورپوینت درمورد سنگ های دگرگونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سنگ های دگرگونی جهت رشته زمین شناسی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی

    پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مباحث جاری در حسابداری از دکتر حسین کرباسی یزدی جهت رشته حسابداری در قالب 206 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم مورچه

    دانلود پاورپوینت الگوریتم مورچه پاورپوینت اهمیت و کاربرد الگوریتم مورچه پاورپوینت آشنایی با الگوریتم مورچه پاورپوینت در مورد الگوریتم مورچه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگورتیم مورچه جهت رشته مدیریت در 75 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • ماهیت تعارض والد فرزند و اهمیت رابطه  والد و نوجوان

    ماهیت تعارض والد فرزند و اهمیت رابطه  والد و نوجوان اشکال تعارض نظریه های تعارض والد فرزند اهمیت رابطه  والد و نوجوان تحقیق در مورد تعارض والد فرزند حوزه ها و مسائل مورد تعارض  خانواده حوزه ها و مسائل مورد…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات و مبانی نجات

    پاورپوینت آشنایی با کلیات و مبانی نجات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی باکلیات و مبانی نجات جهت رشته ی پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با تولید و ساخت بتن گوگردی

    پاورپوینت آشنایی با تولید و ساخت بتن گوگردی پاورپوینت آشنایی با تولید و ساخت بتن گوگردی تکنولوژی توليد بتن گوگردی و ساخت خواص فيزيکي بتن گوگردي عوامل موثر در خواص مكانيكی بتن گوگردي فرمولاسيون سيمان هاي گوگردي آزمايش مقاومت خوردگي…

  • پاورپوینت آموزش فصل 1 ریاضی پنجم ابتدایی مبحث عددنویسی و الگوها

    پاورپوینت آموزش فصل 1 ریاضی پنجم ابتدایی مبحث عددنویسی و الگوها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فصل 1 ریاضی پنجم ابتدایی مبحث عددنویسی و الگوها در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت بیماری های کامپیوتر

    دانلود پاورپوینت بیماری های کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های کامپیوتر جهت رشته پزشکی در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیماری حاصل از کار مداوم…

  • پرسشنامه محقق ساخته ورزش و فعالیت بدنی در اوقات فراغت

    پرسشنامه محقق ساخته ورزش و فعالیت بدنی در اوقات فراغت کلمات کلیدی : پرسشنامه میزان فعالیت ورزشی پرسشنامه فعالیت ورزشی در اوقات فراغت پرسشنامه حمایت عاطفی برای فعالیت ورزشی در اوقات فراغت پرسشنامه حمایت ابزاری برای فعالیت ورزشی در اوقات…