مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه داخلی رضایت مشتری
پیشینه خارجی رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
پیشینه نظری رضایت مشتری
ادبیات نظری رضایت مشتری
چارچوب نظری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری می باشد. امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        
بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).
مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

 

 

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

 

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

 

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

 

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

1. ماندگاری در بانك
2. معرفی بانك به دوستان
3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5
2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8
2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13
2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14
2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16
2-2)اهمیت رضایت مشتری 20
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
منابع

 

  • بررسی سیستمهای آموزش الكترونیكی

    بررسی سیستمهای آموزش الكترونیكی ELearning آموزش الكترونیكی معیارهای آموزشی سیستمهای آموزش الكترونیكی دانلود پایان نامه رشته آی تی بررسی سیستمهای آموزش الكترونیكی دانلود پایان نامه آی تی دانلود پایان نامه سیستمهای آموزش الكترونیكی دانلود پایان نامه فناوری اطلاعات رفتن به…

  • رابطه فرم و نقوش سفالینه های شوش

    رابطه فرم و نقوش سفالینه های شوش سفالینه های شوش فرم سفالینه های شوش نقوش سفالینه های شوش ارتباط فرم و نقوش سفالینه های شوش دانلود تحقیق سفالینه های شوش دانلود تحقیق فرم سفالینه های شوش دانلود تحقیق نقوش سفالینه…

  • مسیریابی ربات های متحرک بر مبنای ANT COLONY

    مسیریابی ربات های متحرک بر مبنای ANT COLONY مسیریابی ربات مسیریابی بهینه کلونی مورچه ها ربات متحرک ant colony رفتن به سایت اصلی

  • مقاله رشته حسابداری با عنوان بررسی نقش حسابرسی و نظریه نمایندگی و کمک به پایه ریزی برنامه کار وسیع

    مقاله رشته حسابداری با عنوان بررسی نقش حسابرسی و نظریه نمایندگی و کمک به پایه ریزی برنامه کار وسیع نقش حسابرسی روابط نمایندگی بین سهامداران و مدیران در توسعه حسابرسی دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان بررسی نقش حسابرسی و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند مبانی نظری وفاداری مشتری به برند دانلود مبانی نظری وفاداری مشتری به برند پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری…

  • پاورپوینت ماهواره و مضرات آن برای خانواده 

    پاورپوینت ماهواره و مضرات آن برای خانواده  پاورپوینت ضررهای ماهواره بر محیط خانواده پاورپوینت درباره ی ماهواره دانلود پاورپوینت ماهواره دانلود پاورپوینت ماهواره و مضرات آن بر خانواده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ماهواره و مضرات آن برای خانواده جهت…

  • رویکرد حقوق کیفری ایران به نقش حجاب و پوشش در سلامت جامعه

    رویکرد حقوق کیفری ایران به نقش حجاب و پوشش در سلامت جامعه نقش حجاب و پوشش در سلامت جامعه رویکرد حقوق کیفری ایران به حجاب حجاب در حقوق کیفری ایران ضمانت اجرای کیفری برای بدحجابی حجاب در قانون مجازات اسلامی…

  • پاورپوینت آشنایی با صنعت کشاورزی

    پاورپوینت آشنایی با صنعت کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با صنعت کشاورزی جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس

    پاورپوینت تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس کلمات کلیدی : پاورپوینت تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس الگو ی تدریس یا روش تدریس هدف از تلفیق سابقه و ضرورت تلفیق انواع تلفيق محتوای درس تربیت بدنی روش های…

  • جزوه جبر پیشرفته دکتر اکبری دانشگاه شریف

    جزوه جبر پیشرفته دکتر اکبری دانشگاه شریف جزوه جبر پیشرفته دکتر اکبری دانشگاه شریف رفتن به سایت اصلی جزوه جبر پیشرفته دکتر اکبری دانشگاه شریف 129 صفحه pdf   جزوه جبر پیشرفته دکتر اکبری دانشگاه شریف 129 صفحه pdf

  • پاورپوینت آشنایی با اقتصاد و مدیریت صنعتی

    پاورپوینت آشنایی با اقتصاد و مدیریت صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اقتصاد و مدیریت صنعتی جهت رشته اقتصاد در قالب 97 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوينت هاست چيست؟

    دانلود پاورپوينت هاست چيست؟ دانلود پاورپوينت هاست چيست؟ میزبانی سایت چیست ؟ پاورپوینت میزبانی سایت چیست ؟ پاورپوینت در مورد میزبانی سایت چیست ؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت هاست چيست؟ در قالب 14 اسلايد جهت رشته کامپيوتر با…

  • آثار تغییر در نرخ ارز

    آثار تغییر در نرخ ارز ارز اقلام پولی نرخ تسعیر پول عملیاتی ارزش منصفانه تغییر در نرخ ارز دانلود پایان نامه رشته حسابداری آثار تغییر در نرخ ارز دانلود پایان نامه حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت بازاريابی گياهان دارويی در ايران

    پاورپوینت بازاريابی گياهان دارويی در ايران دانلود پاورپوینت بازاريابی گياهان دارويی دانلود پاورپوینت فروش گياهان دارويی در ايران دانلود پاورپوینت آموزش بازاريابی گياهان دارويی پاورپوینت گياهان دارويی در ايران پاورپوینت فروشندگی گياهان دارويی در ايران رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مقاله رشته حسابداری با عنوان درآمدی بر اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه ای

    مقاله رشته حسابداری با عنوان درآمدی بر اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه ای حسابداری و حسابرسی اساسنامه جامعه حسابداران اخلاق و آئین رفتار حسابداران حرفه ای مسئولیت حسابداران حرفه‌ای در قبال جامعه دانلود مقاله رشته حسابداری درآمدی بر اخلاق…

  • دانلود پایان نامه خودکارآمدی ورزشی

    دانلود پایان نامه خودکارآمدی ورزشی کلمات کلیدی : پایان نامه خودکارآمدی خودکارآمدی ورزشی سازه کارآمدی در ورزشکاران پایان نامه در مورد خودکارآمدی خودکارآمدی ورزشی دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی ورزشی پایان نامه سازه کارآمدی در ورزشکاران پایان نامه خودکارآمدی ورزشی…

  • پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی

    پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرز قرار گرفتن بیمار در وضعیت های جراحی جهت رشته ی پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق عاطفی 26 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق عاطفی 26 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی…

  • پاورپوینت بررسی روش تبلیغ برای کودکان و نوجوانان

    پاورپوینت بررسی روش تبلیغ برای کودکان و نوجوانان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روش تبلیغ برای کودکان و نوجوانان جهت رشته خدماتی و آموزشی در قالب 28 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس

    پاورپوینت اعتماد به نفس پاورپوینت تقویت اعتماد به نفس پاورپوینت بهبود اعتماد به نفس پاورپوینت درباره اعتماد به نفس پاورپوینت اعتماد به نفس چیست پاورپوینت افزایش اعتماد به نفس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس جهت رشته…

  • پاورپوینت جلد اول کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران

    پاورپوینت جلد اول کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران کلمات کلیدی : پاورپوینت جلد اول کتاب حسابداری صنعتی با تأکید بر مسائل مدیریتی اثر هورن گرن و همکاران پاورپوینت خلاصه کتاب حسابداری صنعتی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های لکنت زبان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های لکنت زبان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های لکنت زبان مبانی نظری نظریه های لکنت زبان پیشینه تحقیق نظریه های لکنت زبان پیشینه داخلی نظریه های لکنت زبان پیشینه خارجی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منابع شناخت 31 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق منابع شناخت 31 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه منابع شناخت خود مبانی نظری منابع شناخت خود پیشینه تحقیق منابع شناخت خود پیشینه داخلی منابع شناخت خود پیشینه خارجی منابع شناخت خود پیشینه…

  • چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی آن

    چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی آن چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات دانلود پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه استاندارد نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه عوامل…

  • دانلود پاورپوینت تاثیر باغ برهنرهای تصویری ایرانی

    دانلود پاورپوینت تاثیر باغ برهنرهای تصویری ایرانی پاورپوینت باغ پاورپوینت هنرهای تصویری پاورپوینت هنرهای تصویری ایرانی پاورپوینت تاثیر باغ هنرهای تصویری ایرانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر باغ برهنرهای تصویری ایرانی در قالب 28 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی 89 صحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی 89 صحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت مشارکتی مبانی نظری مدیریت مشارکتی پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی پیشینه داخلی مدیریت مشارکتی پیشینه خارجی مدیریت مشارکتی پیشینه پژوهش مدیریت مشارکتی پیشینه نظری…

  • ماهیت اشتیاق شغلی و بررسی نظریه های آن

    ماهیت اشتیاق شغلی و بررسی نظریه های آن کلمات کلیدی : اشتیاق شغلی doc اشتیاق شغلی کارکنان پایان نامه اشتیاق شغلی ابعاد اشتیاق شقلی کان نظریه های اشتیاق شقلی کان پیشایندهای اشتیاق شقلی کان تعریف نظری اشتیاق شغلی تعریف عملیاتی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی 72 صفحه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی 72 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی

    پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی کلمات کلیدی : پاورپوینت کنترل مالی کنترل مالی تحقیق کنترل مالی مقاله کنترل مالی بررسی کنترل مالی تحلیل کنترل مالی صورت های مالی تجزیه و تحلیل نسبت ها روش های کنترل بودجه بودجه بندی انواع بودجه…

  • پاورپوینت بررسی نیروگاه و سلول‌های خورشیدی

    پاورپوینت بررسی نیروگاه و سلول‌های خورشیدی پاورپوینت بررسی نیروگاه و سلول‌های خورشیدی بررسی نیروگاه و سلول‌های خورشیدی نیروگاه و سلول‌های خورشیدی تاریخچه انرژی خورشیدی سلول‌های خورشیدی انرژی خورشیدی کاربردهای سلولهای خوشیدی معایب سلول‌های خورشیدی مزایای سلولهای خورشیدی کاربردهای انرژی خورشید…

  • مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK

    مبانی نظری بررسی وضعیت موجود مدیریت پروژه در سازمانها و مقایسه آن با شیوه های مدیریت پروژه در استاندارد PMBOK طراحی سیستم مدیریت پروژه با PMBOK مدیریت پروژه در سازمانها با استاندارد PMBOK پیاده سازی استاندارد PMBOK در سازمانها وضعیت…

  • پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت

    پرسشنامه پرسشنامه ارزیابی تاثیر شدت تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت پرسشنامه تبلیغات پرسشنامه شدت تبلیغات پرسشنامه تاثیر تبلیغات پرسشنامه بررسی تاثیر شدت تبلیغات پرسشنامه عملکرد بازار نظام بانکی کشور پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر عملکرد بازار بانک ملت رفتن به…

  • پاورپوینت تأمین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار بدهی

    پاورپوینت تأمین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار بدهی کلمات کلیدی : پاورپوینت تأمین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار بدهی تحقیق تأمین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار بدهی شیوه‌های تأمین مالی صکوک طبقه‌بندی اوراق بهادار مالی اسلامی کارکرد…

  • دانلود پاورپوینت متدولوژی ساماندهی محیط کار با 5اس 5S

    دانلود پاورپوینت متدولوژی ساماندهی محیط کار با 5اس 5S پاورپوینت در رابطه با 5S پاورپوینت برای متودولوژی 5S رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت 5S جهت رشته مدیریت در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…