شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت وسایل ارتباط جمعی و تاثیر آن بر زندگی افراد، این پژوهش با هدف بررسی  تاثیر مدیریت برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی بر میزان اثربخشی برنامه ها  انجام گرفت.

 

روش تحقیق این پژوهش پیمایشی، از نوع تحلیلی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیۀ اساتید رشته علوم ارتباطات و جامعه شناسی فعال در حوزه رسانه شهر مشهد تشکیل می دهند و از آنجا که صاحب نظران این حوزه جمعیت محدود و قابل شمارشی هستند و لیست کامل آنان در دسترس می باشد، بنابراین نمونه گیری به عمل نیامد و بر اساس روش کل شمار، پرسشنامه مورد نظر در بین تمام اعضای جامعه آماری توزیع گردید.

 

 

چرا که برای جمعیت های کوچک با پوشش کامل “سرشماری” بهترین گزینه است و حجم نمونه شامل کلیه اساتید رشته علوم ارتباطات اجتماعی ،جامعه شناسی دانشگاههای سراسری، پیام نور ،آزاد اسلامی ، علمی و کاربردی مشهد می باشد که شامل 70 نفر بوده  که 65  نفر همکاری نموده، پاسخگوی پرسشنامۀ تحقیق بودند و 5 مورد حاضر به همکاری نشدند.

 

 

ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامۀ محقق ساخته بوده که در قالب طیف لیکرت طراحی گردیده و برای توصیف و تحلیل داده ها از روشهای آماری استفاده شده است. در بخش توصیف از آماره های آمار توصیفی (مانند میانگین، میانه، انحراف معیار و واریانس) متناسب باسطح سنجش داده ها استفاده شده است. در بخش تحلیل داده ها به تناسب برای آزمون فرضیه ها از آزمونهای آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه) استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) استاندارد حسابداري شماره 3 (درآمد عملياتي) پاورپوینت درآمد عملياتي دانلود رایگان پاورپوینت درآمد عملياتي استاندارد حسابداري شماره…

  • پاورپوینت تعریف J2EE

    پاورپوینت تعریف J2EE پاورپوینت J2EE دانلود پاورپوینت J2EE پاورپوینت درباره J2EE رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف J2EE جهت رشته عمومی در قالب 44 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت طراحی کلی مجموعه اسلایدها

    پاورپوینت طراحی کلی مجموعه اسلایدها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی کلی مجموعه اسلاید ها جهت رشته آموزشی در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ما چیزی…

  • پاورپوینت معماری Server side

    پاورپوینت معماری Server side پاورپوینت فن آوریWeb-GIS پاورپوینت کاربردهای WEB-GIS پاورپوینت استفاده کنندگان از WEB-GIS پاورپوینت طراحی WEB-GIS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری Server side جهت رشته کامپیوتر در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • معرفی سید ابوالحسن بنی صدر و حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر

    معرفی سید ابوالحسن بنی صدر و حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر سید ابوالحسن بنی صدر رویکردهای فکری و فرهنگی بنی صدر حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر دانلود پایان نامه کارشناسی رشته تاریخ دانلود پایان نامه رشته…

  • پاورپوینت فصل چهارم مبحث ریشه گیری کتاب ریاضی نهم

    پاورپوینت فصل چهارم مبحث ریشه گیری کتاب ریاضی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث ریشه گیری در قالب 3 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت بهداشت مواد غذایی و اهمیت آن

    پاورپوینت بهداشت مواد غذایی و اهمیت آن پاورپوینت بهداشت مواد غذایی در مدارس دانلود پاورپوینت بهداشت مواد غذایی پاورپوینت در مورد بهداشت مواد غذایی پاورپوینت بهداشت و ایمنی مواد غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت مواد غذایی و…

  • پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب

    پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب پاورپوینت بيماری های ويروسی سيب دانلود پاورپوینت بيماری های ويروسی سيب پاورپوینت درباره بيماری های ويروسی سيب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی بيماری های ويروسی سيب جهت رشته کشاورزی و زراعت در…

  • مبانی نظری ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت

    مبانی نظری ارزیابی آمادگی سازمان جهت پیاده سازی ERP با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت مبانی نظری ERP پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp مبانی نظری عوامل موفقیت در پیاده سازی ERP مبانی نظری برنامه ریزی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش بازاریابی مبانی نظری هوش بازاریابی پیشینه تحقیق هوش بازاریابی پیشینه داخلی هوش بازاریابی پیشینه خارجی هوش بازاریابی پیشینه پژوهش هوش بازاریابی پیشینه نظری هوش بازاریابی ادبیات…

  • پاورپوینت مدیریت فايل بازيابی فضای رکوردها در يک فايل

    پاورپوینت مدیریت فايل بازيابی فضای رکوردها در يک فايل پاورپوینت بازيابی فضای رکوردها در فایل دانلود پاورپوینت بازيابی فضای رکوردها در فایل پاورپوینت درباره بازيابی فضای رکوردها در فایل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فايل بازيابی فضای رکوردها…

  • پاورپوینت آشنایی با اصلاح فرآيندها و روشهای بهبود کار

    پاورپوینت آشنایی با اصلاح فرآيندها و روشهای بهبود کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصلاح فرآيندها و روشهای بهبود کار جهت رشته مدیریت در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت معماری عصارخانه ها

    دانلود پاورپوینت معماری عصارخانه ها پاورپوینت معماری عصارخانه پاورپوینت تحلیل معماری بنا پاورپوینت درمورد معماری عصارخانه ها دانلود پاورپوینت آماده برای معماری عصارخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری عصارخانه ها جهت رشته معماری در 28 اسلاید و با…

  • پروپوزال عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها

    پروپوزال عوامل مدیریتی موثر بر بهره وری سازمان و اولویت بندی آنها بهره وری سازمان عوامل موثر بر بهره وری سازمان اولویت عوامل موثر بر بهره وری سازمان نقش رهبری در بهره وری سازمان نقش سازماندهی در بهره وری سازمان…

  • دانلود پاورپوینت ازدواج در اسلام

    دانلود پاورپوینت ازدواج در اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ازدواج در اسلام جهت رشته علوم اجتماعی در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ازدواج در اسلام عملی…

  • جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی

    جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی جهاد خودكفایی امنیت غذایی رفاه اجتماعی مدیریت جهادی جهاد، خودكفایی و امنیت غذایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی مبانی نظری بی تفاوتی پیشینه تحقیق بی تفاوتی پیشینه داخلی بی تفاوتی پیشینه خارجی بی تفاوتی پیشینه پژوهش بی تفاوتی پیشینه نظری بی…

  • پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری

    پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری جهت رشته کامپیوتر در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت ژیمناستیک

    دانلود پاورپوینت ژیمناستیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ژیمناستیک جهت رشته تربیت بدنی در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درمورد پيدايش و شكل گيري اين رشته ورزشي…

  • پاورپوینت بررسی تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی

    پاورپوینت بررسی تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تغذیه سالم و الگوهای صحیح غذایی جهت رشته تغذیه در قالب 35 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • تمایز محاربه از موارد مشابه و مبانی فقهی و عرفی آن

    تمایز محاربه از موارد مشابه و مبانی فقهی و عرفی آن مبانی فقهی محاربه مبانی عرفی محاربه بررسی محاربه از موارد مشابه مبانی فقهی و عرفی محاربه مبنای شرعی محاربه محاربه در قانون مجازات اسلامی 1392 محاربه در قانون مجازات…

  • هزینه یابی بر مبنای فعالیت (Activity Based Costing)

    هزینه یابی بر مبنای فعالیت (Activity Based Costing) هزینه یابی بر مبنای فعالیت هزینه سربار بهای تمام شده محصول دانلود مقاله سیستم هزینه یابی برمبنای فعالیت مفهوم و مراحل هزینه یابی برمبنای فعالیت رفتن به سایت اصلی هزینه یابی بر…

  • پاورپوینت کارگاههای صنعتی بر حسب نوع فعالیت

    پاورپوینت کارگاههای صنعتی بر حسب نوع فعالیت پاورپوینت دانشگاه صنایع و معادن ایران dba پاورپوینت هلدینگ صنایع و معادن spn پاورپوینت کارگاههای صنعتی کوچک پاورپوینت ایمنی در کارگاههای صنعتی پاورپوینت کارگاههای شهرک صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاههای…

  • ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده

    ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل…

  • تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری

    تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده…

  • پاورپوینت ناکارآمدی احزاب در نفوذ موثر بر عوامل قدرت در نظام دولتی جمهوری اسلامی

    پاورپوینت ناکارآمدی احزاب در نفوذ موثر بر عوامل قدرت در نظام دولتی جمهوری اسلامی پاورپوینت احزاب پاورپوینت ناکارآمدی احزاب پاورپوینت عوامل قدت پاورپوینت نظام دولتی پاورپوینت جمهوری اسلامی ایران پاورپوینت در مورد نظام دولتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • ارزیابی اقتصادی بهسازی لرزه ای پلها

    ارزیابی اقتصادی بهسازی لرزه ای پلها انواع پلها بهسازی لرزه ای پلها تجزیه تحلیل هزینه فایده دانلود پایان نامه تحلیل هزینه فایده در بهسازی لرزه ای پلها دانلود پایان نامه مهندسی عمران دانلود پایان نامه ارزیابی اقتصادی بهسازی لرزه ای…

  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی

    تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی دینی معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی دینی از دیدگاه ملاصدرا رویکردهای توجیه معرفت شناسی معرفت شناسی دینی در جهان غرب شرایط…

  • پاورپوينت قراردادها

    پاورپوينت قراردادها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت قرارداد ها جهت رشته مديريت قالب 61 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       قرارداد را مي توان به عنوان توافقي كه به…

  • پاورپوینت آموزش برنامه فتوشاپ

    پاورپوینت آموزش برنامه فتوشاپ پاورپوینت آموزش برنامه فتوشاپ ps پاورپوینت آموزش برنامه فتوشاپ عکس پاورپوینت آموزش نصب برنامه فتوشاپ cc پاورپوینت برنامه فتوشاپ حرفه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش برنامه فتوشاپ جهت رشته کامپیوتر در قالب 25…

  • شناخت قراردادهای آتی و مقایسه آن با قرارداد اختیار معامله

    شناخت قراردادهای آتی و مقایسه آن با قرارداد اختیار معامله قراردادهای آتی قرارداد اختیار معامله تاریخچه و انواع قراردادهای آتی ماهیت قراردادهای آتی و شاخص سهام تاریخچه و خصوصیات قرارداد های آتی مقایسه قراردادهای آتی با قرارداد اختیار معامله رفتن…

  • پاورپوینت کنترل بیوژیکی کپک سفید کاهو با استفاده از سیانو باکتریها

    پاورپوینت کنترل بیوژیکی کپک سفید کاهو با استفاده از سیانو باکتریها دانلود پاورپوینت خصوصیات سیانوباکتری ها دانلود پاورپوینت کنترل بیولوژیکی کپک سفید کاهو با استفاده از سیانو باکتریها دانلود پاورپوینت درمورد کنترل بیولوژیکی کپک سفید کاهو با استفاده از سیانو…

  • پاورپوینت موتور های جستجوگر

    پاورپوینت موتور های جستجوگر پاورپوینت تحقیق راجب موتور های جستجوگر دانلود پاورپوینت موتور های جستجوگر موتور های جستجوگر گوگل دانلود پاورپوینت راجب انواع موتور جستجوگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موتور های جستجوگر جهت رشته کامپیوتر در قالب 14…

  • دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی سالن چند منظوره

    دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی سالن چند منظوره پاورپوینت برنامه فیزیکی سالن چند منظوره پاورپوینت سالن چند منظوره پاورپوینت برنامه فیزیکی سالن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی سالن چند منظوره در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش مبانی نظری نگرش ادبیات نظری نگرش چارچوب نظری نگرش فصل دوم پایان نامه نگرش دانلود مبانی نظری نگرش پیشینه نگرش پیشینه تحقیق نگرش پیشینه داخلی نگرش پیشینه خارجی نگرش پیشینه پژوهش نگرش پیشینه نظری…