ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

کلمات کلیدی :

پایان نامه قصد خرید
پایان نامه تبلیغات موبایلی
قصد خرید مصرف کننده
قصد خرید در رفتار مصرف کننده
پایان نامه قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

افزایش شرایط رقابتی، سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به بازاریابی شده است. شرکت ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنان، از مفروضات اصلی موفقیت شرکت ها می باشد. ادبیات بازار در سال های 1990 و 2000 مملو از توجه به محوریت مشتری بوده است و با وجود این محوریت مشتری، علمای علم بازاریابی و مدیران درخصوص ناشناخته ماندن فرآیند ذهنی مصرف کنندگان هشدار داده اند (Zaltman, 2003, 1).

 

 

در واقع، در دنياي رقابتي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركت ها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمان ها است . لازمه ی جلب رضايت مشتريان، برآورده ساختن كامل نيازهاي آنها و شناسايي دقيق خواسته ها ، انتظارات، تمايلات، تواناييها و محدوديت هاي آنها در خريد محصولات است . با دستيابي به چنين اطلاعاتي مي توان عوامل تاثيرگذار بر رفتار مصرف كنندگان را به خوبي تشخيص داد و در اتخاذ تصميمات بازاريابي شركت ها از آن استفاده نمود (سالار؛ 1389؛ 1).

 

 

 

از طرف دیگر، مشريان بايد از توليد شركتها و كيفيت آنها اطلاع يابند و شركتها نيز از خدمات مورد نياز مشتريان در آينده مطلع شوند. همچنين خريداران بايد براي خريدن برانگيخته شوند. برانگيختن بر پايه علم روانشناسي انجام مي‌گيرد و عملكرد آن، اين است كه در افكار مردم تأثير مي‌گذارد. اين عملكرد در موارد زير به تبليغات ياري مي‌كند:توجه حاصل كردن، توليد علاقه مندي، تأثيرگذاري بر آرزو ( اشتياق ايجاد كردن )، القاء كردن ( اطمينان )، تصميم گرفتن و عمل كردن و رضايتمندي. برای این منظور می توان از تبلیغات بهره گرفت. تبليغات، دانش مشتريان را درباره بهترين محصولات و خدمات افزايش مي‌دهد و ایشان را ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نماید (Martínez, 2009, 306).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق    7
1-1)    مقدمه    9
1-2)    بیان مساله    11
1-3)    اهمیت و ضرورت تحقیق    12
1-4)    اهداف تحقیق    13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق    13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق    13
1-5)    سوالات تحقیق    14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق    14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق    14
1-6)    چارچوب نظری تحقیق    14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012)    20
1-7)    فرضیه های تحقیق    21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    21
1-8-2) تعریف عملیاتی    23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق    24

 

 

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق    25

بخش اول: رفتار مصرف کننده    26
2-1-1) مقدمه    26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    47

بخش دوم: نیات رفتاری    50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری    50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    51
1.    انگیزه:    52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    62
•    چگونگی خرید:    62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323)    66
2-2-7) اقدام به خرید    67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی    70

 

بخش سوم: تبلیغات موبایلی    72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    78
2-3-4) تبليغات موبايلي    78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    84
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    84
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    88
•    سودمندی ادراک شده    88
•    سهولت استفاده ادراک شده    90
•    شرایط تسهیلی    90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    96
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    101

 

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    104
مطالعات خارج از کشور:    104
مطالعات داخل کشور:    108

 

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق    110
3-1) مقدمه    111
3-2) روش تحقيق    111
ب) نحوة گردآوري دادهها    112
3-3) جامعه آماري    113
3-4) نمونه و روش نمونه گيري    113
3-5) روش و ابزار جمعآوري داده ها    115
3-5-2) ابزار جمع آوري داده ها    116
3-5-2-1) تدوين پرسشنامه (عملياتي نمودن مدل)    117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه    118
3-5-2-2) تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه    121
3-5-2-3) تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها    123
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها    124

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها    125
4-1) مقدمه    127
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    128
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان    128
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان    128
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان    130
نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان    130
جدول4-3) توصیف تحصيلات پاسخ دهندگان    132
نمودار4-3) نمودار میله ای تحصيلات پاسخ دهندگان    132
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق    134
جدول4-4) توصیف متغیر قصد خريد    134
نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر قصد خريد    134
جدول4-5) توصیف متغیر نيات رفتاري    136
نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر نيات رفتاري    136
جدول4-6) توصیف متغیر سهولت استفاده    138
نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر سهولت استفاده    138
جدول4-7) توصیف متغیرسودمندي    140
نمودار4-7) هیستوگرام  متغیرسودمندي    140
جدول4-8) توصیف متغیرشرايط تسهيلي    142
نمودار4-8) هیستوگرام  متغیرشرايط تسهيلي    142
جدول4-9) توصیف متغیرتبليغات موبايلي    144
نمودار4-9) هیستوگرام  متغیرتبليغات موبايلي    144
4-4)مدل های تحقیق    146
4-4-1)مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد    146
4-4-2) مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری    148
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل    150
الف)معیار RMSEA    150
ب)معیارهای  CFI ،NNFI ،NFI    151
ج)معیارGFI    152
جدول 4-10) شاخص های معنی داری و برازش مدل    153
4-5) نتایج تحلیل مسیر    154
4-6) آزمون فرضیه های تحقیق    155

 

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری    158
5-1) مقدمه    159
5-2) نتایج آمار توصیفی    159
5-2-1) توصیف متغیر های جمعیت شناختی    159
5-2-2) توصیف متغیرهای تحقیق    160
5-3) نتایج حاصل از آمار استنباطی    161
5-3-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق    161
5-4) مقایسه نتایج حاصل از تحقیق حاضر با تحقیقات پیشین    163
5-5) نتیجه گیری، و پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق    164
5-6) محدوديت هاي تحقيق    167
5-7) ارايه پيشنهادات براي تحقيقات آتی    168

 

پیوست    170
پیوست شماره 1: منابع و مآخذ    171
منابع لاتین:    173
پیوست شماره 2: پرسشنامه تحقیق    177
پیوست شماره 3: آلفای کرونباخ متغیرها    181
پیوست شماره 4: خروجی های نرم افزار    184
پیوست شماره 5: خلاصه وضعیت    186

  • نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی عمومی

    نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی خودکارآمدی عمومی کلمات کلیدی : فصل سوم خودکارآمدی فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی فصل سوم خودکارآمدی عمومی فصل سوم پایان نامه خودکارآمدی عمومی فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی فصل سوم پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی 2 مبانی نظری سرسختی ادبیات نظری سرسختی چارچوب نظری سرسختی فصل دوم پایان نامه سرسختی دانلود مبانی نظری سرسختی پیشینه سرسختی پیشینه تحقیق سرسختی پیشینه داخلی سرسختی پیشینه خارجی سرسختی پیشینه پژوهش سرسختی پیشینه…

  • ارزیابی کاربرد خشونت و دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای مجاز و غیرمجاز

    ارزیابی کاربرد خشونت و دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای مجاز و غیرمجاز خشونتهای مجاز خشونتهای غیرمجاز خشونت اجتماعی مبانی نظری خشونت ارزیابی کاربرد خشونت دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای مجاز دیدگاه اسلام در مورد خشونتهای غیرمجاز رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل کلمات کلیدی : مبانی نظری منبع کنترل پیشینه تحقیق منبع کنترل پیشینه داخلی منبع کنترل پیشینه خارجی منبع کنترل پیشینه پژوهش منبع کنترل پیشینه نظری منبع کنترل ادبیات نظری منبع کنترل چارچوب نظری…

  • تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان

    تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان تاثیر خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان عوامل موثر در ایجاد مسائل و مشكلات دوره نوجوانی تاثیر سرپرستی خانواده بر مشكلات روانی و اجتماعی فرزندان بررسی مسائل و مشكلات روانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه پیشینه تحقیق ارزیابی…

  • دانلود تحقیق در مورد موسیقی docx

    دانلود تحقیق در مورد موسیقی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی موسیقی با فرمت docx در قالب 55 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب موسیقی…

  • خلاصه کتاب تقسیم کار اجتماعی نویسنده امیل دورکیم

    خلاصه کتاب تقسیم کار اجتماعی نویسنده امیل دورکیم رفتن به سايت اصلي خلاصه کتاب تقسیم کار اجتماعی نویسنده امیل دورکیم به تعداد 40 صفحه pdf مناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات ارشد پژوهش علوم اجتماعی فهرست کتاب نخست…

  • مبانی نظری ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان

    مبانی نظری ارزیابی میزان اثربخشی مدیریت دانش در یک سازمان مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه سنجش اثربخشی مدیریت دانش محاسبه اثربخشی مدیریت دانش با تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای سنجش اثربخشی مدیریت دانش در دانشگاه مبانی…

  • دانلود پاورپوینت مهدویت و آخرالزمان

    دانلود پاورپوینت مهدویت و آخرالزمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهدویت و آخرالزمان جهت رشته مذهبی در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آخر زمان كه در كتاب‌هاي…

  • پاورپوینت انسان ، طبیعت ، معماری در تمدن مصر

    پاورپوینت انسان ، طبیعت ، معماری در تمدن مصر پاورپوینت معماری تمدن مصر پاورپوینت معماری تمدن مصر باستان پاورپوینت انسان طبیعت معماری در تمدن مصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انسان ، طبیعت ، معماری در تمدن مصر جهت…

  • پرسشنامه الگوی ارتباطات خانواده ریچی و فیتزپاتریک

    پرسشنامه الگوی ارتباطات خانواده ریچی و فیتزپاتریک کلمات کلیدی : پرسشنامه خانواده پرسشنامه الگوهای ارتباطی پرسشنامه الگوی ارتباطات خانواده پرسشنامه الگوهای ارتباطی خانواده دانلود پرسشنامه الگوهای ارتباطی خانواده پرسشنامه الگوی ارتباطات خانواده ریچی و فیتزپاتریک پرسشنامه الگوی ارتباطی خانواده فیتزپاتریک…

  • پایان نامه مشکلات روابط جنسی زناشویی زنان و مردان

    پایان نامه مشکلات روابط جنسی زناشویی زنان و مردان اهمیت روابط جنسی مشکلات جنسی زنان مشکلات جنسی در مردان مشکلات روابط جنسی زناشویی تحقیق در مورد روابط جنسی زناشویی تاثیر روابط جنسی بر رضایت زناشویی بهداشت و درمان روابط جنسی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بحران در حوادث مترقبه

    دانلود پاورپوینت مدیریت بحران در حوادث مترقبه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بحران در حوادث مترقبه جهت رشته مدیریت در 56 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حوادث…

  • پاورپوینت تحلیل ویلا

    پاورپوینت تحلیل ویلا پاورپوینت ویلا پاورپوینت ویلای ایرانی دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت…

  • پاورپوینت سیستمهای دودویی در مدار منطقی و معماری کامپیوتر

    پاورپوینت سیستمهای دودویی در مدار منطقی و معماری کامپیوتر پاورپوینت سيستمهاي دودويی دانلود پاورپوینت سيستمهاي دودويي دانلود پاورپوینت در مورد سيستمهاي دودويي رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سيستمهاي دودويي جهت رشته ریاضی در قالب 302 اسلايد و با فرمت…

  • دانلود پاورپوینت اختلالات هیپرتانسیو در حاملگی

    دانلود پاورپوینت اختلالات هیپرتانسیو در حاملگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات هیپرتانسیو در حاملگی جهت رشته پزشکی در 34 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فشار خون بالا…

  • مبانی نظری موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی

    مبانی نظری موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه مبانی نظری فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سرمایه اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سرمایه اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه داخلی سرمایه اجتماعی پیشینه خارجی سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی پیشینه نظری…

  • پاورپوينت کار آفرینی در ایران

    پاورپوينت کار آفرینی در ایران پاورپوينت کارآفرینی در ایران پاورپوينت کار آفرینی در ایران پاورپوینت کار آفرینی پاورپوینت در مورد کار آفرینی در ایران پاورپوینت در مورد کارآفرینی دانلود پاورپوینت کار آفرینی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • نقش اسکادا در اتوماسیون و شبکه های صنعتی و مقایسه آن با سیستم کنترل گسترده

    نقش اسکادا در اتوماسیون و شبکه های صنعتی و مقایسه آن با سیستم کنترل گسترده سیستم کنترل اسکادا سیستم کنترل گسترده اسکادا در سیستم های قدرت مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی نقش اسکادا در اتوماسیون و شبکه های صنعتی و مقایسه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان فصل دوم پایان نامه سازگاری تحصیلی در دانشجویان مبانی نظری سازگاری تحصیلی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی در دانشجویان پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان چارچوب نظری سازگاری تحصیلی در…

  • مبانی جواز و عدم جواز طلاق با بیان تاریخچه تقنینی طلاق

    مبانی جواز و عدم جواز طلاق با بیان تاریخچه تقنینی طلاق "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" تعریف طلاق در فقه اقسام طلاق در فقه انواع طلاق در اسلام انواع طلاق در فقه انواع طلاق در فقه و حقوق ایران انواع…

  • دانلود پاورپوینت روش های سنتز نانو پودر اکسید تیتانیوم

    دانلود پاورپوینت روش های سنتز نانو پودر اکسید تیتانیوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های سنتز نانو پودر اکسید تیتانیوم جهت رشته شیمی در 15 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی مهمترین پارامترهای فیزیوگرافی حوضه آبخیز رودخانه سقز

    بررسی مهمترین پارامترهای فیزیوگرافی حوضه آبخیز رودخانه سقز پارامترهای فیزیوگرافی حوضه آبخیز رودخانه سقز بررسی مهمترین پارامترهای فیزیوگرافی حوضه آبخیز رودخانه سقز شبکه آبراهه حوضه آبخیز رودخانه سقز دانلود مقالات جغرافیا دانلود مقالات رشته جغرافیا رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP

    پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP آشنايي با سيستمHACCP تاريخچه پيدايشHACCP HACCP چيست كاربرد HACCPو ISO9000 مزاياي سيستم HACCP اشكال عدم كاربرد سيستم HACCP مشاغل مرتبط باHACCP نيازمندي ها و الزاماتHACCP مراحل اجراي آموزش در سيستم HACCP اصول…

  • تشریح کامل رتبه بندی در صنعت بیمه

    تشریح کامل رتبه بندی در صنعت بیمه رتبه بندی در صنعت بیمه متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات…

  • تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن

    تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن تبلیغات تلویزیونی تحولات تبلیغات در ایران اثربخشی تبلیغات تلویزیونی متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و اثرات آن رفتن…

  • دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل ونقل بخش دریایی

    دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل ونقل بخش دریایی پاورپوینت سند راهبردی حمل ونقل بخش دریایی پاورپوینت حمل ونقل دریایی پاورپوینت حمل و نقل دریایی پاورپوینت در مورد حمل و نقل دریایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان فصل دوم پایان نامه نظم و انضباط دانش آموزان مبانی نظری نظم و انضباط دانش آموزان پیشینه تحقیق نظم و انضباط دانش آموزان پیشینه پژوهش نظم و انضباط دانش آموزان…

  • پاورپوینت آسانسور در 39 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر اجرایی ‬‎

    پاورپوینت آسانسور در 39 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر اجرایی ‬‎ پروژه پاورپوینت آسانسور رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت آسانسور در 39 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل…

  • پاورپوینت آموزشی مفهوم احتمال صفحه 112 ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی مفهوم احتمال صفحه 112 ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مفهوم احتمال صفحه 112 ریاضی ششم ابتدایی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری های حسابداری (جلد دوم) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیان با موضوع مالیات های انتقالی

    پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری های حسابداری (جلد دوم) تألیف هندریکسن و ون بردا ترجمه پارسائیان با موضوع مالیات های انتقالی پاورپوینت فصل بیستم کتاب تئوری های حسابداری (جلد دوم) تألیف هندریسکن و ون بردا ترجمه پارسائیان با موضوع مالیات…

  • مطالعه اثر غلظت های مختلف فنل بر تغییرات بافتی آبشش و کلیه ماهی قزل آلای رنگین کمان

    مطالعه اثر غلظت های مختلف فنل بر تغییرات بافتی آبشش و کلیه ماهی قزل آلای رنگین کمان فنل کلیه آبشش هیستوپاتولوژی قزل آلای رنگین کمان دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته شیلات مطالعه اثر غلظت های مختلف فنل بر تغییرات بافتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی بازاریابی مبانی نظری هوشمندی بازاریابی پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی پیشینه داخلی هوشمندی بازاریابی پیشینه خارجی هوشمندی بازاریابی پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی پیشینه نظری هوشمندی بازاریابی ادبیات…