ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت ضوابط طراحی مدارس

    پاورپوینت ضوابط طراحی مدارس پاورپوینت ضوابط طراحی مدرسه پاورپوینت ضوابط طراحي مدرسه پاورپوینت ضوابط طراحی معماری مدرسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی مدارس جهت رشته معماری در قالب 18 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی

    پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی دانلود پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی و انواع آن پاورپوینت آشنایی با شیشه های رنگی پاورپوینت کاربرد شیشه های رنگی در صنایع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد شیشه…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني…

  • DSS و CDSS

    DSS و CDSS تصمیم گیری چیست؟ انواع تصمیم و مراحل تصمیم گیری سیستم پشتیبان تصمیم گیری چیست؟ اجزای سیستم پشتیبان تصمیم گیری DSS و CDSS سیستم های کمک تصمیم گیری سیستم های پشتیبان تصیمیم در پزشکی سیستم همکاری در فروش…

  • دانلود پاورپوینت مصالح ساختمانی جدید

    دانلود پاورپوینت مصالح ساختمانی جدید پاورپوینت مصالح ساختمانی جدید دانلود پاورپوینت مصالح ساختمانی پاورپوینت درباره مصالح ساختمانی پاورپوینت آماده مصالح ساختمانی پاورپوینت انواع مصالح ساختمانی پاورپوینت در مورد مصالح نوین ساختمانی دانلود پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت تشریح اکولوژی شهری

    پاورپوینت تشریح اکولوژی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح اکولوژی شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 92 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در عرصه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی هیجانی 33 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناتوانی هیجانی 33 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ناتوانی هیجانی مبانی نظری ناتوانی هیجانی پیشینه تحقیق ناتوانی هیجانی پیشینه داخلی ناتوانی هیجانی پیشینه خارجی ناتوانی هیجانی پیشینه پژوهش ناتوانی هیجانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت کشف تقلب در حسابرسی

    پاورپوینت کشف تقلب در حسابرسی پاورپوینت راه های کشف تقلب در حسابرسی پاورپوینت تقلب در حسابرسی چیست پاورپوینت انواع تقلب در حسابرسی پاورپوینت تقلب حسابرسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کشف تقلب در حسابرسی جهت رشته حسابداری در قالب 43…

  • بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS

    بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی بررسی ساختاری و کارکرد سیستمهای ICS سیستم های کنترل صنعتی عملکرد سیستم های کنترل صنعتی ساختار سیستم های کنترل صنعتی دانلود پایان نامه الکترونیک دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری و ناسازگاری زناشویی مبانی نظری سازگاری و ناسازگاری زناشویی پیشینه تحقیق سازگاری و ناسازگاری زناشویی پیشینه پژوهش سازگاری و ناسازگاری زناشویی…

  • پاورپوینت بنای خشتی زیگورات چغازنبیل

    پاورپوینت بنای خشتی زیگورات چغازنبیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زیگورات چغازنبیل جهت رشته معماری در 44 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       چغازنبیل در جنوب غربی ایران و…

  • پاورپوینت اندازه گیری کمیت ها

    پاورپوینت اندازه گیری کمیت ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اندازه گیری کمیت ها جهت رشته ی فیزیک در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اندازه…

  • بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان

    بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان ثمن شناور بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه اعتبار بیع با ثمن شناور در…

  • پاورپوینت پژوهش در حیطه ناتوانی

    پاورپوینت پژوهش در حیطه ناتوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پژوهش در حیطه ناتوانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پژوهش…

  • تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد

    تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد فناوری اطلاعات تاثیرات فناوری اطلاعات بر سازمان تاثیرات فناوری اطلاعات برجامعه و فرد دانلود مقاله تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمان، جامعه و فرد سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در قرآن

    پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در قرآن احتجاج انواع احتجاج مخاطبین احتجاج روشهای ادبی احتجاج دانلود پایان نامه کارشناسی الهیات و معارف اسلامی با عنوان احتجاج و روشهای ادبی آن در…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش

    پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش پروپوزال فرهنگ سازمانی پروپوزال مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در ارتش پروپوزال رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح پروپوزال رابطه فرهنگ سازمانی و…

  • آموزش نوشتن و تدریس حرف س فارسی کلاس اول ابتدایی

    آموزش نوشتن و تدریس حرف س فارسی کلاس اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف س به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی مبانی نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی دانلود مبانی نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی اطلاعاتی ادبیات نظری عملکرد و کارایی اطلاعاتی فصل دوم پایان نامه عملکرد و…

  • دانلود پاورپوینت درس ششم علم زندگانی فارسی هفتم

    دانلود پاورپوینت درس ششم علم زندگانی فارسی هفتم دانلود پاورپوینت درس ششم علم زندگانی فارسی هفتم پاورپوینت درس ششم علم زندگانی فارسی هفتم دانلود پاورپوینت علم زندگانی فارسی هفتم دانلود پاورپوینت علم زندگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس…

  • پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه

    پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه به تعداد 20 اسلاید قابل ویرایش…

  • پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی

    پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی دانلود پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی پاورپوینت راجب مزایای بازنشستگی پاورپوینت مزایای بازنشستگی پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق راجب مزایای بازنشستگی جهت رشته اقتصاد در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تبلیغات شفاهی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تبلیغات شفاهی فصل دوم پایان نامه تبلیغات شفاهی مبانی نظری تبلیغات شفاهی پیشینه تحقیق تبلیغات شفاهی پیشینه داخلی تبلیغات شفاهی پیشینه خارجی تبلیغات شفاهی پیشینه پژوهش تبلیغات شفاهی پیشینه نظری تبلیغات شفاهی ادبیات نظری تبلیغات…

  • وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران

    وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران بانکداری الکترونیک سیستم های Atm در بانکداری الکترونیکی بانكداری الكترونیكی در جهان بانكداری الكترونیكی در ایران بانکداری مجازی دانلود مقاله مدیریت وضعیت بانکداری الکترونیکی و بانکداری مجازی در ایران رفتن به سایت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس جنسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اعتماد به نفس جنسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس جنسی مبانی نظری اعتماد به نفس جنسی پیشینه تحقیق اعتماد به نفس جنسی پیشینه داخلی اعتماد به نفس جنسی پیشینه خارجی…

  • پاورپوینت و ارائه کامل مدیریت زنجیره تامین SCM

    پاورپوینت و ارائه کامل مدیریت زنجیره تامین SCM تعریف مدیریت زنجیره تامین تاریخچه مدیریت زنجیره تامین تفاوت مدیریت زنجیره تامین و لجستیک حوزه های مدیریت زنجیره تامین هماهنگی در زنجیره تأمین و نقش IT اطلاعات و اهمیت آن در زنجیره…

  • فرم کوتاه پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی و همکاران 2002

    فرم کوتاه پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی و همکاران 2002 کلمات کلیدی : پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گراس پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان کودکان پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گرانفسکی پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی 2001 پرسشنامه تنظیم…

  • پاورپوینت متره بتن و مهم ترین خصوصیات مترور

    پاورپوینت متره بتن و مهم ترین خصوصیات مترور پاورپوینت محاسبه بتن ریزی فونداسیون پاورپوینت محاسبه حجم بتن ریزی پی پاورپوینت آموزش متره فونداسیون پاورپوینت متره و برآورد ساختمان بتنی پاورپوینت نحوه متره و برآورد فونداسیون پاورپوینت اموزش متره براورد ساختمان…

  • پاورپوینت آموزشی درس برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

    پاورپوینت آموزشی درس برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات جهت رشته گوناگون در قالب 63 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبندهای کمانش ناپذیر

    پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبندهای کمانش ناپذیر پاورپوینت طراحی لرزه ای پاورپوینت بادبند پاورپوینت بادبند های کمانش ناپذیر پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبند دانلود پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبندهای کمانش ناپذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی لرزه ای…

  • مقاله ترجمه شده منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه

    مقاله ترجمه شده منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده مهندسی صنایع مقاله ترجمه…

  • پاورپوینت محوطه سازی و فرش کف در 56 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت محوطه سازی و فرش کف در 56 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر پروژه پاورپوینت محوطه سازی فرش کف رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت محوطه سازی و فرش کف…

  • اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت

    اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت اهمیت و اصول اخلاق حرفه ای در علوم سلامت حمایت از حقوق بیمار Caring مراقبت Cooperation همکاری مفاهیم اخلاقی درپرستاری ارزش های اساسی اخلاقی در پزشکی ارزش های اساسی اخلاقی در…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه

    پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان…

  • پاورپوینت اجرا تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر

    پاورپوینت اجرا تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی آشنایی اجرا تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 71 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…