ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

فن بازار دفاعی
ميانجي بازاريابي فناوري
فناوری اطلاعات بازار کار
اهمیت فناوری در صنایع دفاعی 
فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی
عوامل موثر در موفقیت فن بازار
ارتقاء عملکرد فن بازار دفاعی
افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاه های دفاعی
الگویی برای کسب موفقیت فن بازار دفاعی
پایان نامه فن بازار
پایان نامه فن بازار دفاعی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت فناوری در ارتقای عملکرد صنایع دفاعی، مبادلات فناوری میان این صنایع به‌عنوان مکانیزمی برای اکتساب فناوری و جلوگیری از دوباره‏کاری، جایگاه ویژه‌ای دارد. در این میان، فن‌بازار دفاعی ابزار مهمی در جهت افزایش تعاملات بنگاه‌ها و اشاعه فناوری به حساب می‌آید.باتوجه به این موضوع، بررسی تجارب فن‌بازارهای دفاعی و مطالعه عوامل مؤثر در موفقیت آن‌ها مورد توجه محقق قرار گرفت و تلاش شد عوامل مؤثر بر موفقیت یا عدم موفقیت فن‌بازار‌های دفاعی مشخص گردد.

 

هدف از این کار پیداکردن راهکار یا راهکارهای برای ارتقای عملکرد فن‌بازارهای دفاعی بوده است تا از این راه موجبات افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاه‌های دفاعی فراهم گردد.

 

 

بدین منظور و از آنجا که فن‌بازارهای دفاعی شکل خاصی از نهادهاي ميانجي به حساب می‏آیند، ابتدا به بررسی مفهوم، کارکرد و جایگاه نهادهاي ميانجي در نظام علم، فناوری و نوآوری پرداخته شد و سپس با تمرکز بر فن‌بازار تلاش شد‌ عوامل مؤثر در موفقیت نهادهاي ميانجي و به‌ویژه، عوامل مؤثر در موفقیت فن‌بازارها از طریق مرور ادبیات شناسايي شود.

 

 

نتیجۀ این کار، طراحی مدلی مقدماتی برای توصیف عوامل مؤثر در موفقیت فن‌بازارها بود. در ادامه، فعالیت‌های تحقیق به بررسی موفقیت فن‌بازار دفاعی و عوامل مؤثر بر آن اختصاص یافت. این کار از طریق مصاحبه با گروهی از خبرگان آشنا با تجارب فن‌بازار دفاعی و تحليل محتوای متون مصاحبه‌ها صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول طرح و کليات تحقيق    1
    1-1 مقدمه    2
    2-1 ضرورت تحقيق    2
    3-1 بيان مسئله     5
    4-1 اهداف تحقيق    6
    5-1 سوالات و فرضيات تحقيق    6
    6-1 مدل مفهومي تحقيق        8
    7-1 روش تجزيه تحليل داده ها    13
    8-1 مراحل انجام تحقيق    13
    9-1 تعريف مفاهيم و واژگان اختصاصي طرح    14

 

 

فصل دوم مباني نظري پژوهش و مروري بر تحقيقات پيشين    16
    1-2 مقدمه    17
    2-2 مفهوم فناوری    18
    3-2 بازار فناوری    20
    4-2 نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري    22
    5-2 ميانجيگري سيستماتيك    23
        1-5-2 كاركردهاي سازمان‌هاي ميانجي    24
        2-5-2 ميزان تمركز بر ميانجي‏گري    26
        3-5-2 ارتباط با محيط نهادي    26
        4-5-2 تأثير بر فرايند نوآوري    27
        5-5-2 نقش‏های نهادهای میانجی در تجاری‏سازی فناوری    28
        6-5-2  نوع‏شناسي ميانجي‏هاي بازاريابي فناوري    30
        1-6-5-2  نهادهاي اعطاي حق امتياز    30
        2-6-5-2  کارگزاران مالکيت معنوي    31
        3-6-5-2  برگزارکنندگان مزايده‏هاي مالکيت معنوي    31
        4-6-5-2  نهادهاي تبادل برخط مالکيت معنوي    32
        5-6-5-2  تأمين مالي به پشتوانه مالکيت معنوي    32
        6-6-5-2  مشاوران مالکيت معنوي    32
        7-6-5-2  بنگاه‏هاي برون‏سپاري مالکيت معنوي    33
        8-6-5-2  صندوق‏هاي يکپارچه‏ساز مالکيت معنوي    33
        9-6-5-2  صندوق تأمين مالي دعاوي حقوقي    33
        10-6-5-2  انتقال فناوري    34
        11-6-5-2  بانک‏هاي سرمايه‏گذاري مالکيت معنوي    34
        12-6-5-2  بنگاه‏هاي توسعه مالکيت معنوي    35
        13-6-5-2  چند نکته تکميلي درباره نهادهاي ميانجي    35

    6-2 فن‌بازار     36
        1-6-2 ضرورت وجود فن‌بازار    36
        2-6-2 مفهوم فن بازار    39
        3-6-2 وظايف و کارکردهاي فن بازار    40
        4-6-2 انواع فن بازار    41
        5-6-2 تفاوت فن بازار با ساير بازارها    43
        6-6-2 فن‌بازار، نظام نوآوري و نقش دولت    44
        7-6-2 گستره خدمات فن‏بازار    47
        8-6-2 مطالعات تطبیقی فن بازار در جهان    49
        9-6-2 مطالعات تطبیقی فن‏بازار دفاعی در جهان    60
        10-6-2 تجربه فن‏بازار دفاعی در جهان    64
        11-6-2 دلایل موفقیت فن‏بازار در کشورهای غربی    67
        12-6-2 مدل‌هاي پياده‌سازي فن بازار    72
        13-6-2 عوامل مؤثر بر موفقيت فن‏بازار    74
        14-6-2 چارچوب تحلیلی برای ارتقای فن‏بازار    78
        15-6-2 ذي‏نفعان فن‏بازار    79

    7-2 فن بازار در ايران    83
        1-7-2 اسناد بالادستي    83
            1-1-7-2 سند چشم‏انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404    84
            2-1-7-2 ابلاغیه مقام معظم رهبری راجع‏به سیاست‏های کلی برنامه پنجم توسعه    84
            3-1-7-2 قانون برنامه پنجم توسعه کشور    85
            4-1-7-2 رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور    87
            5-1-7-2 نقشه جامع علمی کشور    88
            6-1-7-2 سیاست‏های کلی علم و فناوری کشور    92
        2-7-2 وضعيت کشور در زمينه‏ي فن بازار    95
            1-2-7-2 فن‏بازار دفاعی؛ تجربه فن‏بازار در وزارت دفاع و پش ن م    96
            2-2-7-2 ویژگی‏های فن‏بازار دفاعی    98
            3-2-7-2 ضرورت تمرکز بیشتر بر جایگاه سکوهای فناوری در شکل‏گیری فن‏بازار    102
            4-2-7-2 نقش موسسه در مبادلات فناوری ودجا    104
            5-2-7-2 نهادهای میانجی و واسطه‏ای نظام نوآوری ودجا    108
            6-2-7-2 وضعیت فن‏بازار دفاعی در کشور از نگاه نهادی    111
            7-2-7-2 پشتوانه‏های قانونی برای معاملات فناوری    112
            8-2-7-2 سابقه فن‏بازار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری    112
            9-2-7-2 فن‏بازار منطقه‏ایی؛ تجربه فن‏بازار در پارک‏های علم و فناوری    113
            10-2-7-2 کریدور نانو    113
            11-2-7-2 تجربه فن‏بازار در سازمان پژوهش‏های علمی و صنعتی    114
            12-2-7-2 فن‏بازار پارک فناوری پردیس    114
        3-7-2 محدوديت‏هاي فعاليت فن‏بازارها در ايران    114
            1-3-7-2 محدوديت‏هاي فرهنگی    114
            2-3-7-2 محدوديت‏هاي اقتصادی    115
            3-3-7-2 محدوديت‏هاي قانونی    115
            4-3-7-2 محدودیت‏های نیروی انسانی    115
            5-3-7-2 محدودیت‏های دولتی و سیاست‏گذاری    115
        4-7-2 پژوهش‌هاي انجام شده    116
            1-4-7-2 مطالعۀ حسینی و سهرابی    116
            2-4-7-2 مطالعۀ موحدی و طباطبایی    122
            3-4-7-2  مطالعۀ صمدی و همکاران    123
    8-2 جمع‏بندی ادبیات    125

 

 

فصل سوم روش تحقیق    127
    1-3 مقدمه    128
    2-3 نوع روش    128
    3-3 مراحل انجام تحقيق    130
        1-3-3 چارچوب مفهومی تحقیق     131
            1-1-3-3 استخراج چارچوب از ادبیات    132
            2-1-3-3 بررسی اکتشافی (مصاحبه)    135
        2-3-3  عملياتي كردن (سنجش) مفاهيم    139
        3-3-3   روش گردآوری داده‏ها    144
        4-3-3   ابزار گردآوری داده‌ها    144
        5-3-3   پایایی و روایی ابزار سنجش    144
        6-3-3   جامعه و نمونه آماری    147
        7-3-3   روش تجزیه و تحلیل داده‌ها    148

 

 

فصل چهارم تجزيه و تحليل يافته هاي تحقيق    150
    1-4  مقدمه    151
    2-4  تحلیل مصاحبه‏ها    151
        1-2-4  روایی و پایایی تحلیل محتوا    152
        2-2-4  یافته‏های تحلیل محتوا    156
    3-4 تحلیل پرسشنامه‏ها    156
    4-4 آمار توصيفي متغيرهاي جمعيت شناختي تحقيق    161
    5-4 تحليل عاملي تاييدي ( بخش اندازه‏گیری مدل)    165
        1-5-4 تحليل عاملي تاييدي  عامل موفقيت فن‏بازار    167
        2-5-4 تحليل عاملي تاييدي عامل طرف عرضه    169
        3-5-4 تحليل عاملي تاييدي طرف تقاضا    172
        4-5-4 تحليل عاملي تاييدي سازوکارهاي داخلي فن بازار    174
        5-5-4 تحليل عاملي تاييدي عوامل خارجي    176
    6-4 تحليل مسير تاثيرگذاري عوامل مؤثر بر موفقيت فن بازار (بخش ساختاری)    179
        1-6-4 ارزيابي مدل با اعداد معناداري t    180
        2-6-4 معيار R^2 يا R Squares    182
        3-6-4 معيار Q^2    182
              4-6-4 معیار افزونگی    183
    7-4 ارزیابی برازش بخش کلی مدل    183
    8-4 ارزيابي تاثيرگذاري متغيرهاي ميانجي با آزمون سوبل    184
    9-4 آزمودن فرضيه‏ها    184
    10-4 جمع‏بندی    187

 

 

فصل پنجم: جمع‏بندی و نتیجه‏گیری    190
    1-5 مقدمه    191
    2-5 نتایج حاصل از مرور ادبیات    192
    3-5 نتایج تحلیل آمار توصیفی    193
    4-5 نتایج تحلیل عاملی تأییدی    193
    5-5 نتایج حاصل از تحلیل مسیر    195
    6-5 نتایج و تفسیر  آزمون فرضیه‏های تحقیق    195
    7-5 نتایج حاصل از مصاحبه و تحلیل محتوا    196
    8-5 نتایج بر مبنای مدل نهایی    198
    9-5 پیشنهادهای تحقیق    198
        1-9-5 پیشنهادهای اجرایی    198
        2-9-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی    201
        3-9-5 محدودیت‏ها    201
        4-9-5 نوآوری های تحقیق    

پیوست اول: پرسش‏نامه    202
پیوست دوم: بررسی تاثیر عوامل بر موفقیت فن‏بازار از طریق رگرسیون چند متغیره    206
منابع    209

 

فهرست جدول‏ها
1-1    فرضیه‏های تحقیق و پشتوانۀ ادبیاتی آن‏ها    7
2-1    عملیاتی کردن مفاهیم    12
3-1    مراحل و ویژگی‏های هر مرحله از تحقیق    14
1-2    نقش سازمان‏های میانجی در توسعه تجاری‏سازی فناوری    29
2-2    نوع‏شناسی میانجی‏های بازاریابی    35
3-2    فعالیت‏های فن‏بازار    41
4-2    گستره خدمات فن‏بازار    47
5-2    ذی‏نفعان فن‏بازار    80
6-2    پردازش‏های رهنمودهای مقام معظم رهبری    85
7-2    بندهای مرتبط با موضوع فناوری و فن‏بازار در برنامه پنجم توسعه    86
8-2    رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور    87
9-2    پردازش نقشه جامع علمی کشور    88
10-2    سیاست‏های کلی علم و فناوری    92
11-2    سود شرکت‏های دفاعی    103
12-2    نقش‌ها و نهادهاي نظام نوآوري ودجا بر اساس کارکردهاي مورد انتظار    109
13-2    پیش‏نیازهای ایجاد فن‏بازار    116
14-2    اولویت‏های ایجاد فن‏بازار    117
15-2    فرضیه‏های تحقیق    122
1-3    فرآیند اجرایی تحقیق    131
2-3    عملیاتی کردن مفاهیم موجود    141
3-3    نتایج پرسش‏نامه مناسب بودن شاخص‏ها    143
4-3    بررسی پرسش‏نامه به تفکیک هر زیرمجموعه    146
1-4    کدهای عوامل مؤثر در موفقیت فن‏بازار    152
2-4    کدهای میزان موفقیت فن‏بازارهای برگزارشده    152
3-4    فراوانی اشاره به عوامل مؤثر بر موفقیت فن‏بازار    153
4-4    موفقیت فن‏بازارهای گذشته    154
5-4    نتایج مقایسه کد‏گذاری ارزیابان در متون مصاحبه    155
6-4    معرفی متغیر وابسته مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    159
7-4    معرفی متغیرهای میانجی مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    160
8-4    معرفی متغیر مستقل مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    160
9-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سابقه‏کاری    161
10-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب تحصیلات    161
11-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب میزان آشنایی با فن‏بازار    162
12-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب گرایش تحصیلی    162
13-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب صنعت مطبوع    163
14-4    ترکیب پاسخ‏دهندگان بر حسب میزان آشنایی پاسخ‏دهندگان با فن‏بازار و صنعت مطبوع    164
15-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سطح تحصیلات و گرایش تحصیلی    165
16-4    شاخص‏های برازندگی مدل موفقیت فن‏بازار    168
17-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازه عامل طرف عرضه    171
18-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازه طرف تقاضا    173
19-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازوکارهای داخلی    176
20-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری عوامل خارجی    178
21-4    وضعیت اعداد معناداری t در مدل اولیه تحقیق    181
22-4    وضعیت اعداد معناداری t در مدل اصلاحی    182
23-4    مقادیر مرتبط با معیار Q^2 سازه مدل    183
پ-1    نتایج رگرسیون چند متغیره    206
پ-2    روابط استفاده شده برای رگرسیون چند متغیره    207

 

 


فهرست شکل‏ها
1-1    مراحل توسعه چارچوب نظری    9
2-1    طرح اولیه روابط متغیرها    9
3-1    ارتباط متغیرها در مدل‏های ساختاری    10
4-1    الگوی اولیه    11
1-2    بخش‏های مختلف فن‏بازار ترکیبی    43
2-2    نمودار گردش کار فرآیند انتقال فناوری در نهاد انتقال و مبادله فناوری شانگهای    57
3-2    علت ظهور میانجی‏های بازار فناوری و تاثیر آن‏ها بر مبادلات فناوری    71
4-2    نظام نوآوری دفاعی    111
5-2    ارائه خدمات فن‏بازار به متقاضی فناوری    119
6-2    ارائه خدمات به‏ عرضه‏کننده فناوری    120
7-2    مدل پیشنهادی فن‏بازار ملی    121
8-2    عوامل مؤثر بر موفقیت فن‏بازار    123
9-2    الگوی شبکه‏ای فن‏بازار    124
1-3    مراحل توسعه چارچوب مفهومی    133
2-3    طرح اولیه روابط    134
3-3    ارتباط متغیرها در مدل    134
4-3    طرح تکمیلی    140
5-3    متغیرهای کمیت و کیفیت موفقیت فن‏بازار    141
1-4    مراحل تجزیه و تحلیل آماری    158
2-4    مدل تحقیق    160
3-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه موفقیت فن‏بازار در حالت t    167
4-4    تحلیل عاملی تأییدی موفقیت فن‏بازار در حالت t    167
5-4    تحلیل عاملی تأییدی فن‏بازار در حالت استاندارد    168
6-4    متغیرهای نهایی موفقیت فن‏بازار    169
7-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه طرف عرضه در حالت t    170
8-4    تحلیل عاملی تأییدی طرف عرضه در حالت t    170
9-4    تحلیل عاملی تأییدی  طرف عرضه در حالت استاندارد    170
10-4    متغیرهای نهایی طرف عرضه    171
11-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه طرف تقاضا در حالت t    172
12-4    تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت t    172
13-4    تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت استاندارد    173
14-4    متغیرهای نهایی طرف تقاضا    174
15-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت t    174
16-4    تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت t    175
17-4    تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت استاندارد    175
18-4    متغیرهای نهایی سازوکارهای داخلی فن‏بازار    176
19-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه عوامل خارجی در حالت t    177
20-4    تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت t    178
21-4    تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت استاندارد    178
22-4    متغیرهای نهایی عوامل خارجی    179
23-4    مدل اولیه تحلیل مسیر در حالت t    180
24-4    مدل نهایی تحلیل مسیر در حالت t    181
25-4    خلاصه‏ایی از مراحل تجزیه و تحلیل آماری    188
26-4    مدل نهایی تحقیق    188

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری ارتباط خودکنترلی پیشینه ارتباط خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی فصل دوم پایان نامه ارتباط خودکنترلی مبانی نظری بهزیستی روان شناختی پیشینه بهزیستی روان شناختی فصل…

  • پاورپوینت آموزشی اصول و فنون مذاکره و مذاکرات تجاری

    پاورپوینت آموزشی اصول و فنون مذاکره و مذاکرات تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی اصول و فنون مذاکره و مذاکرات تجاری جهت رشته گوناگون در قالب 44 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها

    پاورپوینت نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها نظریات ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها ساخت و شکل توسعه سکونتگاهها نظریات ساخت شهر نظریات فرم شهر انواع شكل شهر شهر اسلامی یا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزش طول عمر مشتری مبانی نظری ارزش طول عمر مشتری پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری پیشینه داخلی ارزش طول عمر مشتری…

  • پاورپوینت مبانی کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری

    پاورپوینت مبانی کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری جهت رشته ی مدیریت و حسابداری در قالب 102 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند پرسشنامه انگیزش تحصیلی والراند 1992 پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانشجویان والرند پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) دانلود پرسشنامه انگیزش درونی ابعاد پرسشنامه…

  • عوامل موثر بر دلبستگی شغلی از دیدگاه های مختلف

    عوامل موثر بر دلبستگی شغلی از دیدگاه های مختلف کلمات کلیدی : مفاهیم مشابه دلبستگی شغلی تحقیق پایان نامه دلبستگی شغلی عوامل موثر بر دلبستگی شغلی ویژگی های افراد دلبسته به شغل عوامل موثر بر دلبستگی شغلی از دیدگاه مهداد…

  • نشانه ها و عوارض سوء مصرف مواد

    نشانه ها و عوارض سوء مصرف مواد پایان نامه سوء مصرف مواد سوء مصرف مواد در نوجوانان نظریه های سوء مصرف مواد مخدر آثار سوء مصرف سیگار و مواد مخدر سبب شناسی اعتیاد و سوء مصرف مواد علل و عوارض…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر قواعد برنامه سازی خلاق در رادیو و شناسایی اجزا و خصوصیات آن

    مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر قواعد برنامه سازی خلاق در رادیو و شناسایی اجزا و خصوصیات آن برنامه سازی خلاق در رادیو اصول برنامه سازی خلاق در رادیو شناسایی ابعاد برنامه سازی خلاق در رادیو شناسایی مولفه های برنامه…

  • حل و فصل اختلافات حقوق مالکیت فکری از طریق داوری بین المللی

    حل و فصل اختلافات حقوق مالکیت فکری از طریق داوری بین المللی داوری بین المللی مرکز داوری وایپو حقوق مالکیت فکری حل و فصل اختلافات حقوق مالکیت فکری حقوق مالکیت فکری در ایران حقوق مالکیت فکری در اسناد بین الملل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش 101 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استقرار مدیریت دانش 101 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه تحقیق…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه ارتباطات سازمانی پرسشنامه نقش ارتباطات سازمانی پرسشنامه رضایتمندی کارکنان پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه رابطه ارتباطات سازمانی با افزایش رضایتمندی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش…

  • دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی

    دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی جهت رشته عمران در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد مبانی نظری عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان ادبیات نظری عملکرد کارکنان فصل دوم پایان نامه عملکرد کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد کارکنان ادبیات و مبانی نظری…

  • پروپوزال بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده

    پروپوزال بررسی انطباق آموزش و پرورش با ابعاد سازمان یادگیرنده ابعاد سازمان یادگیرنده مولفه های سازمان یادگیرنده مولفه های استراتژیک سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش پروپوزال سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده رویکردی نو در…

  • دانلود تحقیق درباره مبانی نظری رضایت زناشویی word

    دانلود تحقیق درباره مبانی نظری رضایت زناشویی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری رضایت زناشویی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری هویت سازمانی…

  • پاورپوینت بیماری آسم

    پاورپوینت بیماری آسم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری آسم جهت رشته ی پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اختلال التهابی مزمن راه هوايی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری و پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک شغل 46 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ترک شغل ادبیات نظری ترک شغل چارچوب نظری ترک شغل فصل دوم پایان نامه ترک شغل دانلود مبانی نظری ترک شغل پیشینه ترک شغل پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 رياضی دوم - آمار و سرشماری

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 رياضی دوم - آمار و سرشماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 1 رياضی دوم - آمار و سرشماری به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه هفتم

    دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه هفتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه هفتم جهت رشته علوم پایه در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت و ارائه کامل استفاده از شبكه های عصبی در شناسایی سیستم های غیر خطی

    پاورپوینت و ارائه کامل استفاده از شبكه های عصبی در شناسایی سیستم های غیر خطی مدلسازی شبكه های عصبی شناسایی سیستم های غیر خطی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل استفاده از شبكه های عصبی در شناسایی سیستم های غیر خطی…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني برنامه ريزي در مديريت

    پاورپوینت فصل دوم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني برنامه ريزي در مديريت پاورپوینت فصل دوم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني برنامه ريزي در مديريت دانلود رایگان…

  • بومی سازی جایگزین ها و راهکارهای کاهش جمعیت کیفری

    بومی سازی جایگزین ها و راهکارهای کاهش جمعیت کیفری زندان بومی سازی جایگزین ها سیاست جنایی جمعیت کیفری زندان زدایی تورم دانلود پایان نامه رشته حقوق بومی سازی جایگزین ها راهکارهای کاهش جمعیت کیفری خرید پایان نامه رشته حقوق رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امید 78 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه امید مبانی نظری امید پیشینه تحقیق امید پیشینه داخلی امید پیشینه خارجی امید پیشینه پژوهش امید پیشینه نظری امید ادبیات نظری امید…

  • پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت

    پاورپوینت تعادل در طرف عرضه، محصول و سطح قیمت کلمات کلیدی : پاورپوینت تعادل در طرف عرضه: محصول و سطح قیمت پاورپوینت تعادل در طرف عرضه منحنی عرضه کل: مورد افراطی کینزی منحنی عرضه کل: مورد کلاسیک ها انتقال در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی مسیر شغلی یا كارراهه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی مسیر شغلی یا كارراهه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسیر شغلی مبانی نظری مسیر شغلی پیشینه تحقیق مسیر شغلی پیشینه داخلی مسیر شغلی پیشینه خارجی مسیر شغلی پیشینه پژوهش مسیر شغلی چارچوب نظری…

  • دانلود پاورپوینت توامندسازی کسب و کارهای صنایع و کارافرینی

    دانلود پاورپوینت توامندسازی کسب و کارهای صنایع و کارافرینی پاورپوینت توامندسازی پاورپوینت توامندسازی کسب و کار پاورپوینت صنایع و کارافرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توامندسازی کسب و کارهای صنایع و کارافرینی در قالب 110 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان 54 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ادراک و انتظار دانش آموزان مبانی نظری ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه تحقیق ادراک و انتظار دانش آموزان پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه رهبری معنوی ضیائی و همکاران (1387)

    پرسشنامه رهبری معنوی ضیائی و همکاران (1387) پرسشنامه رهبری معنوی فرای و همکاران پرسشنامه رهبری معنوی دانشگاه (فرای و همکاران، 2005) دانلود پرسشنامه رهبری معنوی پرسشنامه استاندارد رهبری معنوی پرسشنامه استاندارد رهبری معنوی فرای روایی و پایایی پرسشنامه رهبری معنوی…

  • بررسی نقش عوامل جامعه شناختی مؤثر بر احساس امنیت در شهر خرم‌آباد در سال 1393

    بررسی نقش عوامل جامعه شناختی مؤثر بر احساس امنیت در شهر خرم‌آباد در سال 1393 دینداری سبک زندگی قشر اجتماعی اعتماد اجتماعی کنترل اجتماعی سرمایه اجتماعی احساس امنیت اجتماعی ترکیب جنسیتی خانواده ارتباط و حمایت از سوی عشیره دوری و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان 77 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان 77 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی…

  • گزارش كار آموزی با عنوان سالن برش و پرس ایران خودرو

    گزارش كار آموزی با عنوان سالن برش و پرس ایران خودرو برنامه ریزی PLC سیستمهای كنترل رله ای سالن برش و پرس ایران خودرو دانلود گزارش كار آموزی رشته مکانیک با عنوان سالن برش و پرس ایران خودرو خرید گزارش…

  • رسانه و شبکه های اجتماعی

    رسانه و شبکه های اجتماعی رسانه های اجتماعی فناوری رسانه های اجتماعی مولفه های رسانه اجتماعی تقسیم بندی رسانه های اجتماعی مزاياي شبکه های اجتماعی پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی کارکرد شبکه هاي اجتماعی مجازي ویژگی های رسانه های اجتماعی…