ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM  می باشد.

 

 

 

 

 

ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان

سين، تسه و ييم عناصر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرح ذيل برمي شمارند: (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد نخست؛ تمركز بر مشتريان كليدي: شامل تمركز گسترده بر مشتري اصلي و تحويل مستمر ارزش افزوده و برتر به مشتريان كليدي منتخب از طريق عرضه هاي شخصي شده و دلخواه است. اين بعد شامل: 1. بازاريابي مشتري اصلي؛ 2. شناخت ارزش دوره  عمر مشتري كليدي؛ 3. سفارشي‌سازي (شخصي‌سازي)؛ 4. بازاريابي تعاملي خلق مجدد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد دوم؛ سازمان مدیریت ارتباط با مشتریان:CRM  ضرورتا به معني تغييرات اساسي در روش سازماندهي و فرايندهاي كسب وكار شركت هاست. شركت ها بايد به چالش هاي اصلي سازمان در رابطه با شروع و آغاز CRM  توجه بيشتري داشته باشند. اين بعد شامل: 1. ساختار سازماني؛ 2. الزام منابع سطح سازمان و 3. مديريت منابع انساني. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

بعد سوم؛ مديريت دانش: طبق ديدگاه مبتني بر دانش شركت، منطق اصلي براي وجود يك شركت، ايجاد، انتقال وكاربرد دانش است، از ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري، دانش مي تواند به آنچه كه از تجربه يا مطالعه عملي داده مشتري ياد گرفته شده است، اطلاق شود. اين بعد شامل: 1. يادگيري و ايجاد دانش؛ 2.  انتشار و به اشتراك گذاري دانش؛ 3.  پاسخگويي دانش. (طاهرپور و طیبی، 1389) 

 

بعد چهارم؛ مدیریت ارتباط با مشتریان مبتني بر فناوري: داده مشتري دقيق، براي عملكرد موفقيت آميز CRM، حياتي است و در نتيجه، فناوري نقش مهمي درCRM  و در افزايش هوشمندي شركت بازي مي كند. قانون پارتو بیانگر آنست که 80 درصد درآمد و سود يك شركت به وسيله 20 درصد مشتريان آن تأمين مي شود، لذا اين مشتريان براي شركت از اهميت ويژه اي برخوردارند و براي خدمت رساني به اين مشتريان بايد سازماندهي شركت به نحوي باشد كه بتواند تمام منابع خود را در براي كسب رضايت آنها بسيج كند و از طرف ديگر اين امر مستلزم مديريت اطلاعات مشتريان و شناخت مطلوب آنهاست (مديريت دانش) و تمام اين فرآيند بدون وجود فناوري عملي نخواهد بود. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)

الف- مدیریت ارتباط با مشتریان عملیاتی: در این روش تمامی مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و دریافت بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود؛ البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند. از ابزارها و روش های CRM عملیاتی می توان به سیستم قدرت فروش مکانیره اشاره کرد که تمامی عملیات مربوط به مدیریت تماس، بورس و مدیریت اداره فروش را بر عهده دارد.

 

 

بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات بازاریابی یا EMA می باشد. بخش بازاریابی فراهم کننده اطلاعاتی در خصوص رقبا، گرایش بازار و متغیرهای کلان محیطی است. بخش مدیریت فروش برخی از فرایندهای فروش و مدیریت فروش شرکت را خودکار می کند. این بخش به جمع آوری و دنبال کردن اطلاعات مربوط به عادات خرید، پسند و سلیقه و جمعیت شناسی مشتریان و کارایی کارکنان بخش فروش می پردازد. بخش خدمات مشتری نیز مامور خودکار سازی برخی خدمات از قبیل درخواست اطلاعات، شکایات، محصولات مرجوعی و …است.

 

 

 

ب- مدیریت ارتباط با مشتریان تحلیلی: در CRM تحلیلی، ابزارها و روش هایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. در واقع، CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند، یعنی داده های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می گیرد، پس از تحلیل داده ها، نتایج به دست آمده تاثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت. به کمک تحلیل های این بخش، مشتریان دسته بندی شده و امکان تمرکز سازمان بر روی بخش خاصی از مشتریان فراهم می شود. 

 

 

‏ج- مدیریت ارتباط با مشتریان تعاملی: در این نوع ارتباط، مشتری برای برقراری ارتباط با سازمان، از آسان ترین روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، ایتنرنت و سایر روش های مورد نظر خود استفاده می کند؛ CRM تعاملی به دلیل امکان انتخاب روش از سوی مشتری و اینکه بیشتر فرایندها (از جمع آوری داده ها تا پردازش و ارجاع مشتری)، در کمترین ‏زمان ممکن به مسئول مربوطه می رسد، باعث مراجعه مجدد مشتری و ادامه ارتباط با شرکت می شود.

 

 

مولفه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-9-1 فرآیندها
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی درون‌سازمانی است که هدفش رضایت مشتری و برقراری ارتباط بلندمدت با مشتری است. یک عامل مهم این است که فرآیندهایی که در تعامل با مشتری هستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین، فرآیندهایی که شامل تعامل با مشتری می باشند عبارتند از: بازاریابی، فروش و خدمات. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

•    بازاریابی
با در نظر گرفتن اینکه فرآیندهای بازاریابی در هسته قرار دارند و به طور وضوح در جهت نیازهای مشتری می باشند، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری اثرش را بر یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان می گذارد. مدیریت ارتباط با مشتری، درک نیازهای مشتری، دانستن رفتار خرید مشتری همه اینها فعالیت هایی هستند که در فرآیند بازاریابی اتفاق می افتند. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

 

 

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و جلب اعتماد و وفاداري آنها حاصل مي شود و بالطبع سازمان نيز مي تواند به اهداف سودآوري خود برسد.

 

 

با توجه به شكل ذیل،  CRMاز طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آنها و نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هر چه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنها به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. (رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي) و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنها موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود. زيرا مشتريان وفادار به تبليغات دهان به دهان مثبت دست زده و مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پاورپوینت فنون آموزش بهداشت

    پاورپوینت فنون آموزش بهداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فنون آموزش بهداشت جهت رشته روانشناسی در قالب 79 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         طراحی،اجرا،و ارزشیابی سیستمیک تمامی…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی مبحث درس ششم ورزش و نیروی 1 مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی مبحث درس ششم ورزش و نیروی 1 مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی مبحث درس ششم ورزش و نیروی 1 مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 11 اسلاید و…

  • توان الكتریكی با جریان متناوب

    توان الكتریكی با جریان متناوب توان الكتریكی جریان متناوب توان الكتریكی با جریان متناوب توزیع برق و تغذیه خانگی دانلود مقاله توان الكتریكی با جریان متناوب دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری

    پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به مجموعه…

  • پاورپوينت قاچاق و مجازات آن

    پاورپوينت قاچاق و مجازات آن پاورپوینت قاچاق پاورپوینت در مورد قاچاق پاورپوینت قاچاقچی پاورپوینت مجازات قاچاق دانلود پاورپوینت قاچاق و مجازات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت قاچاق و مجازات آن جهت رشته علوم انسانی قالب 23 اسلايد و…

  • بررسی نظریه ها و مدل های تعهد سازمانی

    بررسی نظریه ها و مدل های تعهد سازمانی کلمات کلیدی : مدل تعهد سازمانی آلن و مایر مدلهای تعهد سازمانی مدل مفهومی تعهد سازمانی مدل سه بخشی تعهد سازمانی انواع مدل های تعهد سازمانی مدل سه بخشی تعهد سازمانی آلن…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه های حفر تونل TBM

    دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه های حفر تونل TBM پاورپوینت آشنایی با دستگاه حفر تونل پاورپوینت معرفی دستگاه های حفر تونل پاورپوینت در مورد دستگاه های حفر تونل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه های حفر تونل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بازاریابی الکترونیکی پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی پیشینه داخلی بازاریابی الکترونیکی پیشینه خارجی بازاریابی الکترونیکی پیشینه پژوهش بازاریابی الکترونیکی پیشینه نظری بازاریابی الکترونیکی ادبیات نظری بازاریابی الکترونیکی…

  • پاورپوينت فصل چهارم فارسی هفتم ابتدایی مبحث نام ها و يادها

    پاورپوينت فصل چهارم فارسی هفتم ابتدایی مبحث نام ها و يادها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل چهارم فارسی هفتم ابتدایی مبحث نام ها و يادها در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه

    پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کار در…

  • پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی

    پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی پاورپوینت شیوه ارائه نوشتاری و گفتاری پاورپوینت موضوع برای درس شیوه ارائه مطالب رشته کامپیوتر پاورپوینت خلاصه شیوه ارائه مطلب علمی و فنی پاورپوینت کتاب روش پژوهش و ارائه رانکوهی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت فقدان چارچوب بنیادی

    پاورپوینت فقدان چارچوب بنیادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فقدان چارچوب بنیادی جهت رشته گوناگون در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مجمـوعه تصميـمات و اقدامـات کلـی ای…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

    دانلود پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل SWOT  شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون جهت رشته مدیریت در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران

    بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران بزه مرتشی جرم ارتشاء مجازات مرتشی ارتشاء در حقوق کیفری حقوق کیفری ایران دانلود مقاله بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران رفتن به سایت اصلی بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران…

  • دانلود پاورپوینت بام های سبز و روش های اجرای آن

    دانلود پاورپوینت بام های سبز و روش های اجرای آن پاورپوینت بام سبز پاورپوینت روش اجرای بام سبز پاورپوینت اصول بام سبز پاورپوینت روش اجرای بام سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بام های سبز و روش های اجرای…

  • مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی

    مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی غرر معاملات غرر در عقد بیع تاثیر غرر در معاملات غرر و معاملات غرری حکم معاملات غرری مطالعه تطبیقی غرر در معامله مطالعه تطبیقی غرر در معامله در حقوق اسلام بررسی ضابطه…

  • تحقیق انتشار و حسابداری اوراق مشارکت

    تحقیق انتشار و حسابداری اوراق مشارکت کلمات کلیدی : تحقیق انتشار و حسابداری فروش و خرید اوراق مشارکت انتشار و حسابداری فروش و خرید اوراق مشارکت انتشار اوراق تصویب طرح برای صدور اوراق مشارکت حسابداری ناشران اوراق مشارکت تفاوت اوراق…

  • پاورپوینت آشنایی با میکروکنترلرها و تفاوت آن با سیستم کامپیوتر

    پاورپوینت آشنایی با میکروکنترلرها و تفاوت آن با سیستم کامپیوتر پاورپوینت پاورپوینت میکروکنترلر avr پاورپوینت پاورپوینت میکروکنترلر avr چیست پاورپوینت پاورپوینت ميكروكنترلر avr چيست؟ پاورپوینت پاورپوینت میکروکنترلر avr کتاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با میکروکنترلرها و تفاوت آن…

  • پاورپوینت آشنایی با قانون کولن

    پاورپوینت آشنایی با قانون کولن پاورپوینت مثال قانون کولن پاورپوینت قانون کولن یازدهم پاورپوینت تعریف قانون کولن فیزیک یازدهم پاورپوینت آزمایش قانون کولن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با قانون کولن جهت رشته فیزیک در قالب 14 اسلاید…

  • دانلود فصل هفتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان مکتب ها و نظریه های سازمان و مدیریت

    دانلود فصل هفتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان مکتب ها و نظریه های سازمان و مدیریت پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت مکتب ها و نظریه های سازمان و مدیریت فصل هفتم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي…

  • اسناد بین المللی در مورد حقوق زنان

    اسناد بین المللی در مورد حقوق زنان حقوق زنان تبعیض علیه زن کنوانسیون رفع تبعیض علیه زن دانلود مقالات رشته حقوق دانلود مقالات حقوق اسناد بین المللی درمورد حقوق زنان کنوانسیون CEDAW رفتن به سايت اصلي دانلود مقاله رشته حقوق…

  • پاورپوینت مقاله طراحی الگوریتم

    پاورپوینت مقاله طراحی الگوریتم پاورپوینت پیاده سازی الگوریتم حریصانه پاورپوینت الگوریتم حریصانه زمانبندی پاورپوینت الگوریتم حریصانه+pdf پاورپوینت آموزش روان طراحی الگوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله طراحی الگوریتم جهت رشته کامپیوتر IT در قالب 41 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز پیشینه ارزش ویژه برند سبز پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز ادبیات نظری ارزش ویژه برند سبز فصل…

  • پاورپوینت نتایج بررسی تمایلات جنسیتی در کشورهای جهان

    پاورپوینت نتایج بررسی تمایلات جنسیتی در کشورهای جهان پاورپوینت تمایلات مردان چینی پاورپوینت فرضیات قدیمی تعیین جنسیت پاورپوینت تلاش برای انتخاب جنسیت پاورپوینت دلائل غیر پزشکی برای تمایل به داشتن فرزندی پاورپوینت جنبه های قانونی انتخاب جنسیت رفتن به سايت…

  • پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری

    پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه نیات رفتاری مشتری پرسشنامه عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه عوامل کلیدی موثر بر نیات رفتاری مشتری پرسشنامه نیت رفتاری مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

  • پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده)

    پروژه مالی كارخانه برق شهری و امور مالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده) پروژه مالی حقوق و دستمزد برق شهری در ایران ارتباط بین داراییها و ‏بدهی‌ها دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی حسابداری دانلود…

  • ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران

    ارزیابی واکنش بازار سهام در برابر اطلاعیه های سود نقدی بورس اوراق بهادار تهران اعلامیه های سود نقدی دانلود پایان نامه اعلامیه های سود نقدی اعلامیه های سود نقدی شرکتها رابطه اعلامیه های سود نقدی با بازده نقدی رابطه اعلامیه…

  • پاورپوینت نکته هایی برای ریاضیات ششم ابتدایی

    پاورپوینت نکته هایی برای ریاضیات ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نکته هایی برای ریاضیات ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این پاورپوینت…

  • پاورپوینت دهیدراتاسیون و رهیدراتاسیون در ورزش

    پاورپوینت دهیدراتاسیون و رهیدراتاسیون در ورزش پاورپوینت دهیدراتاسیون و رهیدراتاسیون در ورزش اثرات اب در ورزش کمبود اب در ورزش دهیدراتاسیون و رهیدراتاسیون در ورزش پاورپوینت اثرات اب در ورزش پاورپوینت کمبود اب در ورزش رفتن به سایت اصلی •اگر…

  • پروپوزال رابطه توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی

    پروپوزال رابطه توسعه منابع انسانی و چابکی سازمانی کلمات کلیدی : پروپوزال چابکی سازمانی پروپوزال توسعه منابع انسانی دستیابی به چابکی سازمانی ابعاد چابكي در بخش دولتي مدل هاي توسعه منابع انساني ابزارهای سازمان برای تحقق چابکی اصول و شاخصهاي…

  • پاورپوینت تونی گارنیه و چگونگی تأثیر گارنیه بر روند شهرسازی قرن بیستم

    پاورپوینت تونی گارنیه و چگونگی تأثیر گارنیه بر روند شهرسازی قرن بیستم پاورپوینت آثار تونی گارنیه پاورپوینت تونی گارنیه پاورپوینت چگونگی تأثیر گارنیه بر روند شهرسازی قرن بیستم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تونی گارنیه و چگونگی تأثیر گارنیه…

  • بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی

    بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین به دین دانلود پایان نامه بیع کالی به کالی دانلود پایان نامه فروش دین بررسی فروش دین از دیدگاه فقه بررسی بیع…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال افسردگی اساسی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال افسردگی اساسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال افسردگی اساسی مبانی نظری اختلال افسردگی اساسی پیشینه تحقیق اختلال افسردگی اساسی پیشینه داخلی اختلال افسردگی اساسی پیشینه خارجی اختلال افسردگی اساسی…

  • جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری

    جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری رفتن به سایت اصلی جزوه اصول روابط بین الملل دکتر خاوری سیزده جلسه کلاس درس در 24 صفحه pdf

  • پاورپوینت درس 10 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی از رحلت پیامبر تا قیام کربلا

    پاورپوینت درس 10 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی از رحلت پیامبر تا قیام کربلا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 10 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی از رحلت پیامبر تا قیام کربلا در قالب 83 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…