ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • پاورپوینت موسیقی و احکام آن

    پاورپوینت موسیقی و احکام آن پاورپوینت احکام موسیقی پاورپوینت احکام موسیقی دانلود پاورپوینت موسیقی و احکام آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موسیقی و احکام آن جهت رشته ی معارف در قالب 36  اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث معرفی و ساده کردن عبارت های گویا

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث معرفی و ساده کردن عبارت های گویا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث معرفی و ساده کردن عبارت های گویا در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • معرفی سید ابوالحسن بنی صدر و حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر

    معرفی سید ابوالحسن بنی صدر و حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر سید ابوالحسن بنی صدر رویکردهای فکری و فرهنگی بنی صدر حزب جمهوری اسلامی سید ابوالحسن بنی صدر دانلود پایان نامه کارشناسی رشته تاریخ دانلود پایان نامه رشته…

  • پرسشنامه استاندارد ابراز وجود گمبریل و ریجی

    پرسشنامه استاندارد ابراز وجود گمبریل و ریجی کلمات کلیدی : پرسشنامه ابراز وجود دانلود پرسشنامه ابراز وجود پرسشنامه استاندارد ابراز وجود پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریچی پرسشنامه ابراز وجود گمبریل پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان پرسشنامه مهارت ابراز وجود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در كار 68 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معنویت در كار 68 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در كار مبانی نظری معنويت در كار پیشینه تحقیق معنويت در كار پیشینه داخلی معنويت در كار پیشینه خارجی معنويت در كار…

  • پاورپوینت معرفی کامل ورزش شنا

    پاورپوینت معرفی کامل ورزش شنا ورزش شنا معرفی شنا آموزش شنا رشته شنا شیرجه استخر جکوزی تربیت بدنی مساحت استخر رفتن به سايت اصلي مختصری از توضیحاتی راجب رشته شنا و معرفی آن در قالب 36 اسلاید پاورپوینت با فرمت…

  • پاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک راه‎آهن

    پاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک راه‎آهن پاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک راه‎آهن تحلیل برنامه استراتژيک راه‎آهن برنامه استراتژيک راه‎آهن مقاله برنامه استراتژيک راه‎آهن بررسی برنامه استراتژيک راه‎آهن اعتبارات عمراني حمل و نقل و سهم راه‎آهن تحلیل برنامه راه‎آهن پاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک…

  • پروژه پایانی رشته عمران با عنوان بتن آرمه

    پروژه پایانی رشته عمران با عنوان بتن آرمه بتن آرمه دانلود پروژه بتن آرمه دانلود پایان نامه بتن آرمه آرماتور بندی مواد سفات تسریع كننده مواد كاهنده آب یا فوق روان كننده ها بتن ریزی دالها و سقف ها رفتن…

  • شخصیت حقوقی وقف

    شخصیت حقوقی وقف وقف مالکیت موقوف وقف اشخاص حقوقی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق اشخاص حقوقی در وقف دانلود مقالات کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقالات ارشد حقوق دانلود مقالات حقوقی شخصیت حقوقی وقف رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان توصیف و ویژگی های علم فقه

    پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان توصیف و ویژگی های علم فقه علم فقه استقلال فقهی فقه در قرآن معرفت شناسی و مبانی فقه دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حقوق با عنوان توصیف و ویژگی های علم فقه خرید…

  • بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین

    بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین دانلود پایان نامه خرید و فروش دین بررسی فقهی خرید و فروش دین بررسی حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین از نگاه فقه خرید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خوش بینی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خوش بینی مبانی نظری خوش بینی ادبیات نظری خوش بینی چارچوب نظری خوش بینی فصل دوم پایان نامه خوش بینی دانلود مبانی نظری خوش بینی پیشینه خوش بینی پیشینه تحقیق خوش بینی پیشینه داخلی خوش…

  • پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری

    پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری جهت رشته ی پزشکی در قالب 104 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه عقلانی عاطفی مبانی نظری نظریه عقلانی عاطفی پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی پیشینه داخلی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه خارجی نظریه عقلانی عاطفی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی 2 مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی…

  • دانلود پاورپوینت طراحی و پیاده سازی راه

    دانلود پاورپوینت طراحی و پیاده سازی راه پاورپوینت طراحی راه پاورپوینت پیاده سازی راه پاورپوینت روش های پیاده سازی راه پاورپوینت طراحی راس ها برای راه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی و پیاده سازی راه در قالب 16…

  • مدیریت پروژه،زمینه های آن و رابطه مدیریت پروژه با جنبه های دانش مدیریت

    مدیریت پروژه،زمینه های آن و رابطه مدیریت پروژه با جنبه های دانش مدیریت مدیریت پروژه زمینه های مدیریت پروژه تاثیرات ساختار سازمانی بر پروژه ها رابطه مدیریت پروژه با جنبه های دانش مدیریت مدیریت پروژه،زمینه های آن و رابطه مدیریت…

  • آشنایی کامل با محیط زیست و نحوه حفاظت از آن

    آشنایی کامل با محیط زیست و نحوه حفاظت از آن محیط زیست تاریخچه حقوق محیط زیست نحوه حفاظت از محیط زیست منابع تولید کننده آلودگی محیط زیست دانلود پایان نامه رشته محیط زیست دانلود پایان نامه محیط زیست آشنایی کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت شغلی دانلود مبانی نظری حمایت شغلی پیشینه تحقیق حمایت شغلی دانلود پیشینه تحقیق حمایت شغلی پیشینه داخلی…

  • دیدگاه های مختلف علت شناسی جرم و ویژگی های بزهکاری زنان

    دیدگاه های مختلف علت شناسی جرم و ویژگی های بزهکاری زنان کلمات کلیدی : نظریه های جرم نظریه های بزهکاری اهمیت بزهکاری زنان ویژگی های بزهکاری زنان دیدگاه های مختلف علت شناسی جرم رفتن به سایت اصلی هدف از این…

  • مبانی نظری ارائه یک مدل جهت اندازه گیری پایداری زنجیره تامین

    مبانی نظری ارائه یک مدل جهت اندازه گیری پایداری زنجیره تامین زنجیره تامین پایدار عملکرد زنجیره تامین پایداری زنجیره تامین توانمندسازهای زنجیره تامین اندازه گیری پایداری زنجیره تامین شاخص های عملکرد زنجیره تامین مدیریت زنجیره تامین پایدار و ضرورت بررسی آن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین 89 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین 89 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین دانلود مبانی نظری فناوری اطلاعات نوین پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین دانلود پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات نوین پیشینه داخلی فناوری اطلاعات نوین پیشینه خارجی فناوری…

  • ارزیابی اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک آنیسون

    ارزیابی اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک آنیسون تاثیر تنش خشکی بر فتوسنتز تأثیر تنش خشکی بر گیاه اثرات تنش خشکی بر صفات فیزیولوژیک گیاهان تأثیر تنش خشکی بر فتوسنتز گیاه آنیسون تأثیر تنش خشکی بر محتوای نسبی آب گیاه…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رغبت شغلی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری رغبت شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت شغلی مبانی نظری رغبت شغلی پیشینه تحقیق رغبت شغلی پیشینه داخلی رغبت شغلی پیشینه خارجی رغبت شغلی پیشینه پژوهش رغبت شغلی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در رباتیکز

    پاورپوینت مهندسی کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در رباتیکز پاورپوینت مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات پاورپوینت همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات پاورپوینت همایش مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات پاورپوینت تفاوت مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات رفتن به سايت…

  • پاورپوينت درس پنجم فارسی هشتم ابتدايی مبحث راه نيک بختی

    پاورپوينت درس پنجم فارسی هشتم ابتدايی مبحث راه نيک بختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس پنجم فارسی هشتم ابتدايی مبحث راه نيک بختی در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سبک های حل مسئله

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری سبک های حل مسئله کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های حل مسئله مبانی نظری سبک های حل مسئله پیشینه تحقیق سبک های حل مسئله پیشینه داخلی سبک های حل مسئله…

  • ویژگی ها و تعیین کننده های خودکارآمدی و مراحل رشد آن

    ویژگی ها و تعیین کننده های خودکارآمدی و مراحل رشد آن ویژگی ها و تعیین کننده های خودکارآمدی و مراحل رشد ان رفتن به سایت اصلی خودکارآمدی  یکی از ویژگی های شخصیتی و باور درونی می باشد که بر طرز…

  • پاورپوینت آشنايی عميق تر با طراحی و معماری مراكز داده

    پاورپوینت آشنايی عميق تر با طراحی و معماری مراكز داده پاورپوینت مراكز داده پاورپوینت معماری مراكز داده پاورپوینت طراحی مراكز داده پاورپوینت طراحی و معماری مراكز داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايی عميق تر باطراحی و معماری مراكز…

  • پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد+pdf پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی بوفارد دانلود پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی بوفارد پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد رفتن به سایت اصلی…

  • قوتها و ضعفهای شبکه خبری الجزیره در سوریه

    قوتها و ضعفهای شبکه خبری الجزیره در سوریه کلمات کلیدی : پایان نامه بحران سوریه پایان نامه در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه پایان نامه در مورد تحولات سوریه نقش شبكه الجزيره در تحولات سوريه نقاط قوت شبکه…

  • دانلود تحقیق در مورد نظریات هوش هیجانی docx

    دانلود تحقیق در مورد نظریات هوش هیجانی docx رفتن به سايت اصلي  هدف از این تحقیق بررسی نظریات هوش هیجانی با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت كارگاه آموزشی خلاقیت

    پاورپوینت كارگاه آموزشی خلاقیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كارگاه آموزشی خلاقیت جهت رشته آموزشی در قالب 120 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بارون (1969) :خلاقيت را…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس شانزدهم توبه و بازگشت از خطا

    پاورپوینت آموزه های الهی درس شانزدهم توبه و بازگشت از خطا پاورپوینت درس شانزدهم توبه و بازگشت از خطا دانلود پاورپوینت درس شانزدهم توبه و بازگشت از خطا پاورپوینت درباره درس شانزدهم توبه و بازگشت از خطا رفتن به سايت…

  • بررسی و ماهیت بی تفاوتی سازمانی و مشخصه های آن از دیدگاه کورمن

    بررسی و ماهیت بی تفاوتی سازمانی و مشخصه های آن از دیدگاه کورمن کلمات کلیدی : نظریه های انگیزش عوامل بی تفاوتی سازمانی تحقیق کامل بی تفاوتی در سازمان بی تفاوتی کارکنان در سازمان مقاله در مورد بی تفاوتی سازمانی…